בכלל לא פופוליסטים: ילד וכלב בפרסומת - ועוד סרטונים שעשו את השבוע
לא תמיד אנחנו שומעים על הסרטונים והפרסומות שעשו רעש בדרום קוריאה למשל, ואולי בארגנטינה, או פולין. אז המדור החדש של FLIX באייס, ינסה להביא לכם מדי שבוע את הסרטונים הכי ויראליים, ולאו דווקא מארה"ב או אנגליה.
ולמרות הפתיח על העולם, אני מרשה לעצמי להתחיל מהמרכז של העולם - ניו יורק, סתם כי זו העיר האהובה עליי. שם מככבת הפרסומת לאוכל של כלבים, ולא נראה לי בגלל האוכל האיכותי - אלא בגלל המפרסם שלה.
מדובר בילד פלא ושמו נואה (נח). הפרסומת גרפה מעל 2.8 מיליון צפיות. אפשר לומר שהוא עשה בשבילם את העבודה.
תוכלו לזהות את נואה גם כאן, לפני שהפך למפורסם.
מניו יורק ירדנו דרומה בחוף המזרחי למיאמי, משם מגיע הסרטון בו אבא מחליט לגלח את זקנו באמצע משחק "הקוקו" עם בתו הקטנה. הוא חשב שזה משעשע, הילדה קצת פחות. הבדיחה שהסתיימה בבכי קורע לב, וכמעט 5.5 מיליון איש צפו בה.
ומשם, זינקנו כ-10 אלף ק"מ מזרחה לישראל, פה דווקא מככב אודישן של נערה ערבייה לתכנית ערב איידול. כן, היא עברה את האודישן למי ששואל, וכמעט מיליון איש לא פספסו את זה.
בשלב זה חתכנו לאמא רוסיה, בה הפך לסופר ויראלי הסרטון הבא שמציג רוכבת אופנוע מקומית הרודפת אחרי נהגים שמשליכים זבל בכביש ו"מסבירה" להם מדוע לא כדאי להם לחזור על כך. כמה צפו בו? לא פחות מ-10 מיליון איש בתוך 3 ימים. ולמה? כי הוא כנראה מציג את מה שאנחנו בתכלס היינו רוצים לעשות - להגיב בלי לפחד.
ולסיום - אחד השירים האהובים עליי של טיילור סוויפט, בגרסה המקורית וב-2 גרסאות החיקוי.
זה המקור
מה אתם מעדיפים - את גרסת הרקדנים (הסרטון הראשון) או את גרסת האב ובתו (זה שאחריו)?
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.כתבה מצוינת :)שרי 22/09/2014 10:08הגב לתגובה זו0 0וכתובה בצורה מעניינת ורהוטה!!סגור
-
1.טור מענין!!!נעמה 21/09/2014 16:46הגב לתגובה זו0 0תמשיכי כך מורניסגור