על הכוונת של נתיבי ישראל: יהושע, GPS, הביילינים, אדלר וענבר מרחב
(עדכון) מפגש מציעים נערך הבוקר (יום ב') במשרדי נתיבי ישראל - החברה הלאומית לתשתיות תחבורה (לשעבר מע"צ), במעמד 5 משרדי פרסום שהוזמנו על ידי החברה להשתתף בהתמודדות על תקציב הפרסום במסגרת המכרז אותו פרסמה לאחרונה.
משרדי הפרסום שלוטשים עיניים לתקציב והופיעו למפגש הם יהושע TBWA, ארועטי GPS, הביילינים, אדלר חומסקי, ענבר מרחב G, ברוקנר יער לוי, דרורי שלומי ואשכנזי זלצמן. את המכרז מנהל מטעם החברה יועץ הפרסום איציק רהב.
משרד הפרסום האחרון שטיפל בתקציב הפרסום של החברה היה אשכנזי זלצמן. תוקפו של המכרז הנוכחי הוא לשנה עם אופציה להארכה. החברה, מע"צ לשעבר, השלימה לאחרונה הליך מיתוג ולקראת השנה הקרובה מחפשת קו חשיבה חדש כשהיא עתידה לפרסם בערוצי הטלוויזיה, אינטרנט, מובייל לרבות מודעות העיתונות האינפורמטיביות שמהוות חלק מרכזי בפעילותה.
על פי יפעת בקרת פרסום תקציב 'נתיבי ישראל' עמד ב-2013 על כ-2.3 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2012 עמד התקציב על כ-1.4 מיליון דולר (מ.מחירון). ב-2014 נכון לעכשיו עומד התקציב על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון.
* הכתבה עודכנה בשעה 17:10
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.באנו, הבנו, לא ניגשנוהיה במפגש 24/09/2014 09:31הגב לתגובה זו0 0כעשרים משרדי פרסום שלחו נציגים למפגש. מיהושע ועד מקאן, מאדלר ועד jwt. אבל כשראינו שכל המכרז מבוסס על מחיר, ואת השועל בחליפה שעמד בכניסה לחדר (ההוא מטוקבקים 1&2) הבנו שלא ניגש למכרז המבזה הזה. מאחל הצלחה למתמודדים.סגור
-
3.אבא של המושחתים מנהל את המכרז (ל"ת)ר. 23/09/2014 14:01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.איציק רהברמי 22/09/2014 14:41הגב לתגובה זו0 0מי שישלם לו יותר יזכה!סגור
-
מושחת עם תועודותיונית 23/10/2014 09:38הגב לתגובה זו0 0לא מבין איך לוקחים אדם שאין לו מושג בכלום, האיש פנומן בדיבורים אך במעשים פשוט 0 אחד גדול, שמישהו ינסה פעם להיכנס איתו לעובי הקורה מדיה מסויימת ואז יבין כמה הוא לא מבין כלום, אבל כלום.סגור
-
1.איציק רהב?יואב 22/09/2014 14:04הגב לתגובה זו0 0אז כבר יודעים מי הזוכה חבל שעושים מכרזסגור