הבצפר
צילום: צילום מסך
TV

מה עושים כשהמוצר בבריף הוא נייר ריחני? קבלו מה עשו הסטודנטים מהבצפר

בוגרי קורס ההפקה בבצפר בפרסומות מקוריות, נאלצו להתמודד עם מוצר לא קל בבריף שקיבלו - ליין הניירות הריחניים של 'נייר חדרה'. צפו בתוצאות
כתבי אייס | (2)

קורס הפקת פרסומות וטלוויזיה בהבצפר של חברות הפרסום, עובד כ-13 שנים על הכשרת כוח אדם לתחום. במסגרת סיום כל קורס, הבוגרים צריכים להפיק בפרויקט הגמר פרסומת אמיתית עבור לקוח. במסגרת הפרויקט מחולקים הבוגרים לקבוצות של מפיקים אליהם מצורפים במאים מצטיינים מהחוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב. בוגרי מחזור 12 קיבלו לידם משימה - הפקת פרסומת עבור המוצר ניירות הדפסה ריחניים של נייר חדרה.

על הסטודנטים היה להתמודד עם מוצר פונקציונלי ושיגרתי, תוך הדגשת הערכים החשובים ללקוח - ארגון ישראלי (כחול-לבן) ששומר על קיימות ואיכות הסביבה. עליהם היה להעביר דרך הפרסומת את הערך המוסף שהתחדש במוצר - חווית הריח.

התלמידים נמדדו בפרויקט על כל שלבי ההפקה, החל בתקצוב הסרט, תיעוד התהליך והפרזנטציה ללקוח. "השנה אנחנו מוציאים לשוק בוגרי מסלול, מוכשרים במיוחד, שלמדו במהלך של 8 חודשים, להיות מפיקים הוליסטיים שמבינים הכל, צילום, עריכה, קונספט, הפקה, במהלך הקורס הנוכחי התנסו התלמידים במספר תרגילים, שבהם הפגינו כשרון יוצא דופן: אין ספק שהתעשייה תתברך בכל אחד ואחד מהם", סיפרה ורד בטש, מנהלת מסלול הפקה ב'הבצפר'. אז איך זה נראה בסוף? צפו בסרטוני הפרסומת.

קרדיטים תסריט: יעל קורן ואלברג אורי - הבצפר במאים: הדר קרן, תומר פרכמן וסיוון מלכא - מגמת החוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב פוסט פרודקשיין: גרוויטי, ברודקאסט JCS ו-F Man Productions שחקנים: ארז ביטון, הילה קסטנר, נועם קורובקו, בן סלע, בת חביב ילדה: גל רשף כלב: דקסטר מפיקים בוגרי הבצפר: פררה חן, יובל שחר פריי, ביטון עינת, ירדן כהן, קליין דנית, דניאל שבתאייב, מיקה למדן, קורן יעל, שירלי מוסאזדה, מור אלבז וסטפני פרג'

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    איזו ילדה מקסימה. ממש יפה ומתוקה. (ל"ת)
    . 28/09/2014 10:49
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ko 23/09/2014 16:42
    הגב לתגובה זו
    הראשון מדכא וצפוי, השני סתמי וצפוי (ומבויים ומשוחק בחובבנות) והשלישי בדיוק כמו הראשון רק בלי הדיכאון (מה שאומר שהוא הכי פחות גרוע). אף אחד מהם לא באמת מדגיש את היתרון במוצר, או למה כדאי לקנות אותו. פרסומת לא מתחכמת שמראה שמעכשיו הילדים יכולים לתת להורים לא סתם ציור, אלה ציור עם ריח שהם בחרו היה עובד הרבה יותר טוב, ולוחץ על הבלוטה של היחידים שאולי יקנו מוצר כזה מיותר, הורים לילדים - לא מקורי, לא מצחיק, לא מתוחכם אבל לפחות רלוונטי למוצר...