ערוץ 20
צילום: לוגו

ערוץ 20 גייס את מינה סימן טוב כדוברת; ימשיך להיעזר בשירותי יח"צ חיצוניים

פרסום ראשון: עם ניסיון שכולל את ערוץ 10 ו-HOT, חוזרת סימן טוב לדברר ערוץ. במקביל, הערוץ יצא בקמפיין לקידום התכנית של שרון גל בחצי מיליון ש'
אלכסנדר כץ | (2)

מינה סימן טוב מונתה לדוברת ערוץ 20, והיא תעבוד במקביל לעבודה של הערוץ עם משרד היח"צ קרבט & וייס של מאיה קרבט ונירית וייס - כך נודע לאייס. סימן טוב כבר החלה את עבודתה בערוץ המורשת הייעודי שהושק רשמית לפני כחודש, אבל החל את שידוריו לפני כחודשיים. עד 2010 שימשה סימן טוב במשך 3 שנים כדוברת ערוץ 10 וחברת החדשות שלו, והייתה אחראית על מערך הדוברות ויחסי הציבור, וגם תחום התקשורת השיווקית בחברה. הייתה זו הקדנציה השנייה שלה בערוץ, לאחר שעם השקתו, היא מונתה לדוברת הראשונה שלו.

בין הקדנציה הראשונה לשנייה בבית הוורד, היא שימשה כדוברת קבוצת ענני תקשורת ובהמשך - ובמשך 3 שנים, כדוברת חברת הכבלים HOT. בתחילת דרכה המקצועית עבדה סימן טוב ביח"צ של הזכיינית קשת.

בתוך כך, הערוץ יעלה ביום ראשון הבא את התכנית שרון גל ב-7, וכפי שנחשף באייס, גל יתמקד באקטואליה ולא בכלכלה, כפי שתוכנן בתחילה. השבוע יעלה הערוץ קמפיין תדמית שיכלול באנרים באתרי אינטרנט מובילים, בפייסבוק ותשדירים ברדיו האזורי, בעלות שמוערכת בכחצי מיליון שקלים.

יהיה זה הקמפיין השני של הערוץ, שבשבוע שלפני השקתו בתחילת ספטמבר, עלה בקמפיין תדמיתי בהובלת המגישים שלו, בהם לינוי בר גפן, יהורם גאון, עדן הראל ועודד מנשה ועוד.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אין על מינה (ל"ת)
    בהצלחה 29/09/2014 11:58
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אולי סוף סוף הערוץ הזניח הזה יקרה איתו משהו (ל"ת)
    יאנה 28/09/2014 18:28
    הגב לתגובה זו