סוכנות MY Social של מעיין יחבס תטפל במדיה החברתית של המותג 'ג'ק קובה'

יחבס שמשמש כפרילאנס במגזין טיים אאוט התל אביבי הקים את הסוכנות לפני כשנה. בין לקוחותיו נמנים עוד אדידס ישראל, מעדני מיקי, פקטורי 54 ועוד
 | 
telegram

סוכנות המדיה החברתית MY Social בבעלותו של מעיין יחבס, קיבלה את תקציב מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי Jack Kuba.

יחבס, עיתונאי פרילנס בטיים אאוט תל אביב ב-4 השנים האחרונות, הקים את סוכנות המדיה החברתית לפני כשנה ומאז הספיק לגייס לשורותיו את 'אדידס ישראל', 'מעדני מיקי', 'ופלים ועוגיות מן', ועובד בנוסף גם עם רשת האופנה 'פקטורי 54'.

בשנים האחרונות צבר יחבס קילומטראז' בתחום הסושיאל ובין השאר היה היה חתום על ההקמה והניהול של פעילות המדיה החברתית של עשרות לקוחות ומותגים ביניהם 'קליניק', 'עיריית ראשון לציון', 'מגן דוד אדום', 'בלאק', 'מלונות קלאב הוטל' ועוד. במקביל עובד כיום בהתנדבות עם עמותת 'בית דרור', להם הקים וניהל את הזירה החברתית, והצליח במסגרת פעילותו זו למצוא משפחות מאמצות עבור נערים ונערות חסרי בית, לאתר פתרונות תעסוקה עבור אותם נערים ונערות ולגייס תרומות עבור העמותה.

לדברי יחבס: ״התרגשנו לקבל את ג׳ק קובה, וזו רק ההתחלה. אנחנו נמצאים כיום במגעים עם מותגים גדולים נוספים, ובשנה החדשה אנחנו מקווים להכניס את המותגים שכולנו אוהבים למשפחה שלנו״.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות