
פשוט ועובד: בתוך ימים, אפליקציית איש השנה של ישראל היום על 15 מ' חשיפות
שנייה לפני שפייסבוק מסיימת את חגיגת ה"לייק חובה" לפני אפליקציה, עיתון 'ישראל היום' מגדיל את היקף החברים בעמוד הפייסבוק שלו בכ-100 אלף אנשים תוך מספר ימים באמצעות אפליקציית "איש השנה שלי" מאחוריה עומדים ניר לבני, הבעלים של Boolba digital marketing ואייל גיא בעליו של בית הקריאטיב In your face.
אפשר לקפוץ ישר לשורה התחתונה ולהתפעל מהנתונים המרשימים: תוך עשרה ימים 200,000 גולשים השתמשו באפליקציה שמאפשרת להם לדעת מי הוא "איש השנה שלהם" בחסות 'ישראל היום' מה שהוביל ל-14.5 מיליון חשיפות. הגולשים פרסמו 53,000 "סיפורים" עם התוצאות האישיות, עליהם הקליקו הגולשים כ-300,000 פעם והביא ולחשיפה הגבוהה. עוד נתון ש"עשוי להפתיע רבים", כך לדברי ליבני וגיא, מראה כי כי 92% ממשתמשי האפליקציה הינם מעל גיל 18.
האפליקציה,אשר עלתה לאוויר בראש השנה האחרון, זו השנה הרביעית ברציפות, מאפשרת לגולשים לבחון מי הוא איש השנה שלהם בפייסבוק על סמך נוסחא שבוחנת את האינטראקציה של הגולש עם חבריו במהלך השנה, מדרגת את החברים המובילים ומציגה למשתמש אינפוגרפיקה עם נתונים אישיים נוספים,דוגמת: הסטאטוס הכי מוצלח שלו בשנה החולפת, מספר החברים שבירכו אותו ביום ההולדת ועוד.
לדברי לבני וגיא: "במונחים של מדיה ובחישוב זהיר, מדובר ב-Earned Mediaבשווי של עשרות אלפי שקלים. כמו כן, הודות לאפליקציה, הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ישראל היום כ-100,000 אוהדים חדשים, נתון השווה עבור המותג מאות אלפי שקלים נוספים".
לדברי אייל גיא ממפתחי האפליקציה: "האפליקציה רצה כבר 4 שנים - בשנה הראשונה היא גם הצליחה מאוד עם 160K משתתפים אך בשנים שלאחר מכן פייסבוק הקשיחו והקשו מאוד את מדיניות השיתוף מתוך אפליקציות (איסור על פרסום לינק ביחד עם לינק בשיתוף). לאחר שפייסבוק הגדילו השנה את אפשרויות השיתוף לתמונה קליקאבילית, ידענו שהשינוי הזה ישחק לטובתנו. ב-5 לנובמבר הקרוב, פייסבוק עושים שינוי משמעותי, כך שלא יהיה ניתן לעשות like gate (הכרח לעשות לייק כדי להשתתף) ולכן היא כנראה תישאר האפליקציה המצליחה בכל הזמנים בכל הקשור לגיוס חברים".
קרדיטים סוכנות:in your face+Boolba Digital Marketing, קריאטיב וניהול טכנולוגי: אייל גיא וניר ליבני, תכנות: monolith. לקוח: ישראל היום, סגן עורך ואחראי ניו מדיה ישראל היום - אהרון לפידות, סמנכ"ל שיווק וסחר ישראל היום - איתן סגל, מרקום ישראל היום: נעה פרידנבגרג, מפיקה דיגיטלית ישראל היום: איריס קורן, סמנכ"ל תפעול והפצה ישראל היום: עמיר פינקלשטיין, מנהל מערכות מידע ישראל היום - ניר ויטלם, מנהל לקוחות ומכירות ניו מדיה: אופיר בן יהונתן
- 1.אלופים (ל"ת)עובד העיתון 08/10/2014 16:42הגב לתגובה זו