בגלל שלט חוצות עם תמונת ציצים - יותר מ-500 תאונות דרכים ביום במוסקבה
"סקס מוכר" היא תובנה פשוטה ופשטנית שכל קופירייטר עם ותק של כמה שעות יחתום עליו בעיניים עצומות. משרד פרסום בשם Sarafan ממוסקבה, רוסיה, הוכיח שהסקס לא רק מוכר אלא גם אפקטיבי, ואולי קצת יותר מדי אפקטיבי. המשרד שיצא בקמפיין עצמי שיגר לרחובות מוסקבה 30 משאיות כשעל דופן המרכב פרסומת ענקית של אשה אוחזת בשדיה - התוצאה: יותר מ-500 תאונות דרכים ביממה אחת.
גם אם הסנסציה נלקחה בחשבון על ידי משרד הפרסום - מן הסתם, תאונות הדרכים לא היו היעד של משרד הפרסום שביקש להציג למפרסמים את המדיה אותה הוא מוכר. אם זאת, כמו בכל העולם גם לגברים במוסקבה היה קשה לעמוד בפני הפיתוי: תמונת ענק של אשה חשופה המחזיקה את שדיה הנאים כשאזור הפטמות מכוסה בסטריפ ירוק, שקוף חלקית, שעליו כיתוב ברוסית שאומר: "הם מושכים".
ביום שבו שוגרו המשאיות לרחובות מוסקבה העמוסים על צירי התנועה המרכזיים, נרשמו יותר מ-500 תאונות דרכים כשברובם מעורבים נהגים ובחלק קטן אף נשים. הקמפיין העצמי של משרד הפרסום לא שרד יותר מיום, זאת לאחר שהזינוק המפתיע בהיקף תאונות הדרכים הכניס לתמונה את משטרת העיר שיצאה לאתר את המשאיות ולהוריד אותן מהכביש.
התערבות המשטרה היתה רק ההתחלה - חלק מהנהגים שהיו מעורבים בתאונות הדרכים זעמו על המלכודת אליה הם נפלו בחסות הקמפיין והתביעות לפיצויים החלו לזרום למשרד הפרסום. הוא מצידו לא התנער מאשמה והודיע כי יפצה נהגים במקרים שההם הביטוח אינו מכסה אותם.
בשורה התחתונה, סימן שאלה גדול מרחף מעל לקמפיין המוגזם של משרד הפרסום הרוסי. האם זה הסקס בלבד? או שהמשרד הוכיח כי יש בכוחה של פרסומת מספיק בולטת ושונה למשוך את העין? או שמא הנהגים כלל לא זוכרים מה היה המסר או הרעיון מעבר לעובדה שהם קיבלו הזדמנות לשטוף את העניים ולהיכנס בעמוד תוך כדי.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.לינק לפרסומת ?... (ל"ת)יוסף 31/10/2014 18:04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.קטע. בכותרת שמתם "ציצים", בטקסט "שדיים"זאתי 20/10/2014 10:03הגב לתגובה זו0 0"ציצים" מוכר יותר טוב, כן? לפחות למדתם משהו מהרוסים.סגור