
4 חודשים לאחר הזכייה במכרז: הסרטון הראשון של 'פובליסיס' עבור 'כללית'
כ-4 חודשים וחצי לאחר שרשם את אחד ההישגים (וההפתעות) של השנה האחרונה, כשזכה במכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח 'כללית', משרד הפרסום פובליסיס ישראל בניהולו של ארי מלמוד יוצא לדרך עם הקמפיין הראשון בקדנציה שאחרי מקאן תל אביב.
כזכור, בשנים האחרונות מי שהוביל את הקו הפרסומי של הקופה הגדולה בישראל, היתה הדמות המצוירת של הילד הקטן והסקרן 'חמודי'. בסרטון שעולה הערב לאוויר (יום ה) הקופה מציגה שפה תקשורתית חדשה-ישנה שבה הקופה תופסת משבצת תדמיתית של "מייעצת" ומסבירה לצופים על הסכנות שבחיפוש מידע רפואי ממקור לא מוסמך. החלק ה"ישן" של השפה התקשורתית מגיעה בסיומת שבה מופיע לא אחר מאשר 'חמודי' שתפקידו התקצר לשניות ספורות - אולי כהכנה לקראת פרידה הדרגתית וסופית מדמותו?
לאייס נודע עוד, כי הסרטון הנוכחי הוא רק תחילתו של מהלך אסטרטגי יסודי יותר שקופת חולים כללית עתידה להוציא לפועל בתכנית התקשורתית שתוכננה לשנה הקרובה.
הפרסומת החדשה של כללית
- 3.ייאוש 01/11/2014 00:10הגב לתגובה זורופא המשפחה הפך ל second opinion וסמכות למתן אישורי מחלה, לא ברור איך קופת חולים תמשיך להתקיים.
- 2.24/10/2014 16:50הגב לתגובה זואין סיכוי לפרסום הישראלי בעידן הקרוב. חבל.
- 1.סרט דיבורים גרוע מהאייטיז (ל"ת)קודן 23/10/2014 17:00הגב לתגובה זו