לאחר שנתיים ב'אברהם': 'החברה להגנת הטבע' במגעים לאיתור משרד חדש
כשנתיים לאחר שהחלו לעבוד עם משרד הפרסום 'אברהם' בבעלותם של יריב אברהם, דודיק כץ ונסים מויאל - החברה להגנת הטבע מגששת בענף הפרסום לקראת העברת התקציב לידיו של משרד פרסום אחר - כך נודע לאייס.
לאייס נודע עוד כי בימים אלו מנהלת החברה להגנת הטבע מגעים עם לפחות 3 משרדים שעשוים לקבל את התקציב לאחר סיום ההתקשרות עם אברהם. בחברה מוסרים לאייס כי העמותה מחפשת אחר "משרד פרסום שיתאים לדרישות ולצרכים שלה".
בחודשים האחרונים הקמפיינים המובילים של 'אברהם' עבור החברה להגנת הטבע קידמו את "פסטיבל הצפרות הבינלאומי בעמק החולה" ואת "הרפורמה להצלת הים התיכון" תחת הכותרת "דגים באחריות". תקציב הפרסום של החברה להגנת הטבע אינו מהגבוהים בשוק בלשון המעטה. ב-2013 הוא עמד על כ-350 אלף דולר במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום וב-2014, נכון לעכשיו, על סכום זהה.
בחברה להגנת הטבע אישרו את הפרטים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה