
teenk מצטרף למערך הפרסום ב-Lee Cooper; יקים סטודיו לצילום סטילס ווידאו
מותג הג'ינסים והאופנה הבריטי Lee Cooper מרחיב את מערך הפרסום ומצרף לענבר מרחב G המטפל בו כיום את משרד הפרסום לצעירים ונוער teenk בבעלותו של יניב ויצמן .teenk יוביל את אסטרטגיית הפרסום החדשה של מותג האופנה בדיגיטל.
כניסת teenk למערך הפרסום של החברה היא על רקע הקמפיין האחרון של החברה במסגרתו הופקו 6 סרטוני פרסום שהתמקדו בגזרת האונליין תחת הכותרת: "Change Every Day" באמצעות ענבר מרחב G.
teenk המתמחה במובילי דעת קהל בקרב גילאי הנוער תגייס עבור Lee Cooper מאה מובילי דעת קהל ברשתות החברתיות (לכל אחד ממובילי הדעה אלפי עוקבים ברשתות החברתיות), אשר ישמשו כפרזנטורים של המותג ויציעו לצעירים המלצות ללוק יומי בוואטסאפ, באינסטגרם ועוד.
סתיו בניסטי, מנהלת השיווק של Lee Cooper: "אנחנו חיים בעולם דיגיטלי, בו הגולשים הצעירים מעלים וצורכים את התוכן שלהם בעצמם, הטרנדים משתנים בלחיצת כפתור והאינפורמציה עוברת במהירות האור. זו הסיבה שבחרנו לחשוף את הקולקציה שלנו באמצעות סרטונים ויראליים קצרים שמדברים בשפה של הקהל שלנו, זאת לצד השימוש ב-100 בני נוער אשר יהוו את הפנים החדשות של המותג בזירות הדיגיטליות, בדגש על האינסטגרם".
סרטוני Lee Cooper
בתוך כך, משרד הפרסום teenk מצרף לשורותיו לקוח נוסף - מותג ההנעלה ד"ר מרטנס מבית Originals, וכן משיק סטודיו חדש לצילומי סטילס ווידאו, בו יצולמו בין היתר הקמפיינים החדשים של הלקוחות מהתחום. ב-teenk מסבירים כי "התחזקות המשרד בתחום האופנה והשקת הסטודיו החדש, נובעות בעיקרן מעלייה בדרישת הלקוחות לתוכן מצולם, זאת במקביל להתחזקות פלטפורמות דיגיטליות לרבות אינסטגרם, טאמבלר ו-vine בקרב הציבור הרחב בכלל ובני הנוער והצעירים בפרט. כפועל יוצא, חלק נרחב מהפעילות שתקיים teenk תתרחש בזירה האינסטגרמית, בשילוב זירות דיגיטליות אחרות ברשת".