בדרך לארה"ב: דניאל ברק מונה למנהל קריאייטיב דיגיטל ב-Deutsch LA

ברק חוזר לסיבוב שני בארה"ב לאחר שהיה באינטרלוד של יוני בלוך בניו יורק. בתפקידו האחרון היה חלק מ-D.TALES לצד נדב סעדיה ואיתי נגלר
 | 
telegram

דניאל ברק, מי שנחשב לאחד הטאלנטים הבולטים של תחום הפרסום בדיגיטל בישראל בדרך לתחנה הבאה בקריירה הקצרה והעמוסה שלו - לוס אנג'לס, ארה"ב - בה יצטרף למשרד הפרסום Deutsch LA כמנהל קריאייטיב דיגיטל.

המעבר של דניאל ברק לארה"ב ייצא לדרכו בשבועיים הקרובים וזאת לאחר מגעים שנמשכו בינו לבין משרד הפרסום במהלך החודשים האחרונים. עוד נודע לאייס כי במקביל ל-Deutsch LA ברק חוזר על ידי משרדים נוספים בארה"ב. זאת לאחר שהפך למטרה מבוקשת בקרב "ציידי הראשים" של הסוכנויות המובילות בעולם. בין המשרדים ניתן לציין את wieden & kennedy פורטלנד שגיששו בגזרת ברק, בנוסף לסוכנות לונדונית, אך הוא כאמור בחר באופציית לוס אנג'לס.

המעבר לארה"ב הוא למעשה הסיבוב השני של ברק בארה"ב, לאחר שב-2013 היה חלק מסוכנות הדיגיטל אינטראקטיב של יוני בלוך 'אינטרלוד' בניו יורק. בגיל 24 בלבד, ברק הספיק להופיע ברשימת הקרדיטים של מהלכים רבים שזכו להכרה בינלאומית ופרסים בתחרויות פרסום מסביב לעולם. הוא היה חלק מצוות "תור הזהב" שעבד יחד במקאן דיגיטל (שם החל את דרכו בענף) וכלל את ניר רפואה, טל שוויגר, דנה בלום סרטורי, ניר הרשטט, אלדד וינברגר ועוד, כשרבים מהם כבר העתיקו את הקריירה לחו"ל. אחד המהלכים הזכורים של המשרד, בו גם כיכב ברק בעצמו בפרונט ומאחורי הקלעים היה מהלך הטיימליין עבור הרשות למלחמה בסמים.

לאחר שסיים את דרכו במקאן הפך ברק לפרילאנס מבוקש בתחומי הדיגיטל ועבד עם משרדים רבים על בסיס פרוייקטלי, כאשר במקביל העניק לאחרים ייעוץ והכשרה דיגיטלית. עם חזרתו מארה"ב, לאחר שסיים את הפרק באינטרלוד הצטרף ברק לחברת D.tales בראשה עומד יוני סער.

בקדנציה שלו ב-D.tales (לצד איתי נגלר ונדב סעדיה) היה ברק אחראי, במסגרת הסוכנות, על ניהול הקריאייטיב וההפקה של סלקום מובייל שואו 2013. לפני מספר חודשים הציגה D.tales את קמפיין "כפתור המהירות של סלקום" (The Speed Reading Banner) שהיה חלק מהחזית התקשורתית הדיגיטלית בהשקת דור 4 בסלולר. כמו כן הפיקה D.tales את גלריית הענק של העבודות המבוססת על תכניות ערוץ yes oh בדיזינגוף סנטר.

Deutsch LA הוא אחד ממשרדי הפרסום המובילים בעולם. בין השאר המשרד עומד מאחורי אחת מהפרסומות המצליחות של השנים האחרונות - The Force עבור וולקסוואגן. הפרסומת שהופיעה בסופרבול 2011 הפכה לנצפית ביותר ביוטיוב אי פעם והחזיקה בתואר זה למשך כ-3 שנים.

העבודה של Deutsch LA לוולקסוואגן - סופרבול 2011


לברק, שמספר כי העובדה שהמשרד עומד מאחורי פרסומת זו תרמה רבות לבחירה שלו להצטרף אליו, הוצעו 3 מסלולים בכניסה לתפקיד: לשמש כמנהל קריאייטיב דיגיטל של לקוח ספציפי במשרד, לשמש כמנהל קריאייטיב "לרוחב" ולהשתתף בפעילות של מספר לקוחות במקביל או לעבור לארה"ב כצוות, בצמוד לפרסומאי שיצטרף אליו מישראל. על קלוחות המשרד ב-LA נמנים 'פיצה האט', 'טאקו בל', 'נינטנדו', 'נטפליקס', 'וולקסוואגן' ועוד.

במעברו לארה"ב ברק יצטרף לרשימה לא קצרה של טאלנטים מקומיים שעושים חיל בחו"ל: רועי כהן (לשעבר שלמור אבנון עמיחי y&r ישראל) בגרמניה, שי אלמגור (לשעבר מקאן אריקסון) בארה"ב, שחר איילון (לשעבר באומן בר ריבנאי) בארה"ב, דנה בלום סרטורי (לשעבר מקאן ורפילנס בארץ) בצ'כיה, ניר רפואה (לשעבר מקאן דיגיטל) במזרח אירופה, רועי ברמן (לשעבר גלר נסיס ואדלר חומסקי) בגרמניה ועוד.

דניאל ברק אמר לאייס: "השנה האחרונה עברה מהר מדי, לא הספקתי להתאקלם לחלוטין וכבר הגיע שוב נובמבר. עדיין, הספקתי לעשות כמה פרויקטים שאני גאה בהם ואפילו ליהנות על הדרך, בעיקר בזכות העבודה המשותפת עם נדב סעדיה ואיתי נגלר. העבודה ב-LA מרגשת ומלחיצה, אני אג׳נגל בין הלקוחות המגניבים של המשרד כמו פולקסווגן, פיצה האט ונינטנדו ואני מקווה שאצליח לייצר דברים יפים שאהיה מרוצה מהם. וגם הלקוחות. ברור".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות