לחיים: יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של רשת המזון 'יינות ביתן'
דווקא לאחר החגים - משרד הפרסום יהושע TBWA מצרף לרשימת לקוחותיו את רשת המזון השלישית בגודלה בישראל - יינות ביתן.
רשת 'יינות ביתן' הוקמה ב-1993 על-ידי נחום ונורית ביתן, ובתחילת דרכה היתה למעשה חנות יין קטנה באשקלון. ההצלחה בזירה המקומית הביאה את הזוג ביתן לפתוח כעבור כשנתיים סופרמרקט ראשון בעיר הדרומית, שממנה התפתחה הרשת. במהלך השנים, רכשה הרשת מספר סניפים והתרחבה, עד לרכישת רשת מחסני כמעט חינם אשר הכפילה את גודל הרשת ל-66 סניפים הפרוסים מאילת שבדרום ועד מעלות שבצפון.
לאחרונה השיקה הרשת שת"פ עם Cal מועדון לקוחות משותף על גבי כרטיס אשראי. מועדון הלקוחות החדש יפעל תחת המותג Family CARD ויעניק מגוון רחב של הטבות ברשת ומחוצה לה. החיבור ל-Cal שימש ליהושע TBWA כיתרון לקבלת תקציב הפרסום של 'יינות ביתן' שכן המשרד נכלל על מערך הפרסום של חברת כרטיסי האשראי לצד GIN וגורני אינטראקטיב.
לדברי ארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק של הרשת: "לאחר בחינה של מספר משרדים בחרנו במשרד הפרסום יהושע TBWA. הרשת עברה לא מעט שינויים לטובה בשנים האחרונות ואין הזדמנות סמלית יותר מתחילת השנה לצאת לדרך חדשה. אני בטוח כי שיתוף הפעולה יניב תועלת למותג ולרשת וכי הניסיון המקצועי של צוות יהושע TBWA יוביל אותנו למחוזות מוצלחים".
רשת 'יינות ביתן' מחזיקה בתקציב פרסום שאינו מבוטל. על פי יפעת בקרת פרסום תקציב הרשת עמד על 5 מיליון דולר במחירי מחירון בשנת 2013 ועל כ-5.4 מיליון דולר נכון לעכשיו ב-2014. בפועל מדובר בכ-15 מיליון שקלים שעד עכשיו טופלו על ידי משרדים מקומיים בזירת אשקלון כדוגמת בלאנקו.
עינת יוזנט רביד, מנכ"ל יהושע TBWA: "אנו שמחים על הבחירה של רשת "יינות ביתן" במשרדנו. הרשת מייצגת עבורנו את החומרים שמהם עשויים סיפורי הצלחה ואני מאמין ששיתוף הפעולה בינינו יניב פירות משובחים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
6.נקמה בלבדרפי 03/11/2014 07:15הגב לתגובה זו0 0אחרי שאופטימום לקחו ליהושוע את הרמוניה הגיע הנקמה.אין שום סיבה אחרת.והם צודקיםסגור
-
5.החלטה שגוייהאלי וידס 28/10/2014 18:29הגב לתגובה זו0 0עדי ורני צים ידעו עם ספקים איכותיים ולא יקרנים כמו משרד פרסום one נחום ביתן רק מבזבזסגור
-
4.(ל"ת)מי אמר מיסטר זול . 28/10/2014 15:26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.איזו טעות של שני הצדדיםאייל 28/10/2014 12:02הגב לתגובה זו1 0יהושע הוא משרד גדול. ככה לפחות כתוב ביפעת... הוא לא יכול להרשות לעצמו בתחום כזה (ריטייל מזון) לקחת מותג מהליגה השלישית. עדיף לו לשבת בצד ולחכות לאחד הגדולים מאשר להתלכלך עם כזה מותג גם אם זה יקח שנים. אבל כנראה שרמי יהושע לא יכול להתאפק. גם כשאתה מספר 4 האופי שלך לא משתנה. ויינון ביתן? מה הם צריכים משרד פרסום כמו יהושע? הם מתכננים לעשות קמפיינים גדולים בטלוויזיה? זו הרי ירייה ברגל. עדיף להם לעבוד בלי משרד פרסום ולהסתפק בסטודיו שיעשה להם עבודת עיצוב טובה ואולי בעוד גוף שיעשה להם מידי פעם פעילויות גרילה בולטות. יהושע בטח לא לקחו את התקציב בשביל לעשות גרילה...סגור
-
2.עינת יצאה נורא יפה בתמונה (ל"ת)נחמה 28/10/2014 11:56הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
1.זה סקסי בערך כמו...חיים יבין 28/10/2014 10:59הגב לתגובה זו0 0אמנון אברמוביץ'סגור
-
אנשים כמוך לעולם לא (ל"ת)יבינו פרסום 28/10/2014 11:36הגב לתגובה זו0 0סגור