קוקו שאנל מקאן: ארוע TechDate יוקדש לסטרט-אפים מובילים בשוק האופנה
מקאן תל אביב במודה: משרד הפרסום יעביר את אירוע ה-TechDate השנתי שלו, במסגרתו הוא מפגיש בין לקוחות המשרד ומפרסמים לסטרט-אפים המובילים בישראל, לשבוע האופנה בחולון. האירוע שייקרא Fashion TechDate יציג את מיזמי הסטרט-אפים הבולטים בתחום האופנה.
האירוע שמאחוריו עומדים משרד הפרסום מקאן תל אביב ואתר הטכנולוגיה גיק-טיים יפגיש בין מיזמים ומותגים מעולם האופנה במטרה ליצור שיתופי פעולה טכנולוגיים-שיווקיים.
הסטרט-אפים שיציגו את מרכולתם יחשפו בפני בעלי העניין את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים שלהם וכיצד, לדעתם, הם עתידים לעצב מחדש את עולם האופנה. האירוע יהיה בתשלום, כאשר מחירו של כרטיס כניסה יעמוד על 50 שקלים במכירה מוקדמת ו-70 שקלים במחיר מלא.
שבוע האופנה חולון מושך אליו מדי שנה מעצבי אופנה וטקסטיל, סטייליסטיות ובלוגרים, אמנים ויוצרים, מנהלי שיווק, פאשניסטיות וצלמי אופנה שמחפשים השראה באופנה העכשווית. השבוע יכלול כנס בינלאומי בהשתתפות מעצבי אופנה, סטרטאפיסטים, יזמי אופנה ועורכי מגזינים מובילים מהעולם, לצד כתות אמן ייחודיות על ששת החושים בהנחיית מרצים ישראלים ובינלאומיים.
כמו כן, הגלריות העירוניות בחולון יקדישו שש תערוכות אופנה מיוחדות, וסינמטק חולון יציג שלושה סרטי אופנה עטורי שבחים. מוזיאון העיצוב חולון יפתח את התערוכה של מעצבת האופנה הבינלאומית, המשפיעה ופורצת הדרך, איריס ואן הרפן, שתוצג לראשונה בישראל.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה