
מלנכולי על הגג: ארקדי דוכין מצטרף לדביר במהלך חדש של 'מזרחי טפחות'
לאחר שנים רבות בהן שחקן התיאטרון והטלוויזיה דביר בנדק, מוביל את קמפיין הפרסום של בנק מזרחי טפחות לבדו, הוא מקבל, במהלך החדש של הבנק, שיעלה הערב לאוויר (צפייה ראשונה אצלנו) חיזוק משמעותי בדמותו של המוזיקאי, איש "החברים של נטאשה" ארקדי דוכין.
הקמפיין החדש של טפחות עושה שימוש בשיר המפורסם של החברים של נטאשה "מלנכולי על הגג" מתוך האלבום הראשון של הלהקה בשם "החברים של נטאשה". מעבר לתרומה המוסיקלית, דוכין מופיע בעצמו בפרסומת לצד דביר, כאשר הוא מייצג את הצד ה"מלנכולי", העגום והפסימי ואילו דביר מייצג את הצד "על הגג", האופטימי והשמח.
השניים שמתעוררים בבוקר באותה מיטה, משני צידיו של אדם המתכונן לצאת לעוד יום עבודה, מתווכחים, כאשר דוכין פותח את היום בשיר "מלנכולי על הגג" ואילו דביר קוטע אותו ואומר "חאלס, ארקדי, למה לבאס על הבוקר". חילוקי הדעות ממשיכים לאורך הסרטון, עד לרגע הסיום שבו דביר מעביר את הכדור לצופים ושואל אותם "מה אנחנו יותר, עצובים או שמחים? מלנכוליים או על הגג"? תחת הכותרת של "משאל העם הגדול" הצופים מוזמנים לענות על השאלה ולחייג לארקדי דוכין או לדביר.
בבנק מציינים כי המהלך נועד להציג את "המדרגה הבאה בשירות האישי ללקוח", תחת המסר "מגיע לך להיות שמח בבנק שלך". ההשקעה הכוללת במהלך נאמדת בכ-25 מיליון שקלים לדברי מזרחי טפחות. בשלב השני של הקמפיין, ייחשפו תוצאות "משאל העם הגדול", בתשובה לשאלה שהפנה דביר לצופים.
דינה נבות, סמנכ"לית השיווק: "הקמפיין של 'מזרח טפחות' הוא חלק ממהלך אסטרטגי רחב שנערך בבנק. המסר המרכזי בקמפיין מדגיש ומזכיר לציבור הלקוחות של כל הבנקים שמגיע להם להיות שמחים בחיים בכלל וגם בבנק שלהם. מערכת הבנקאות נתפסת כבירוקרטית ומסורתית, בצעד אמיץ החלטנו ליישם קונספט חדש שאפשר להיות שמחים גם בעולם הבנקאות. מזרחי טפחות הינו מותג שמהותו היא קריאת תיגר על הקונבנציה, והוא תמיד שואף להציג חדשנות ושינוי בענף בו הוא פועל".
- 14.מוריד 27/07/2015 16:52הגב לתגובה זובכל דרך אפשרית עד שתיחנקו עים הפירסומות המצחינות והחולניות האלה!!!הפקולטה לכלכלה
- 13.מי מישרד פירסומות שמקבל תשלום על הפגע (ל"ת)אף אחד 24/12/2014 15:41הגב לתגובה זו
- 12.גיל תמיר 09/12/2014 15:29הגב לתגובה זולא מבין איך ארכדי נותן לנודניק הזה לגעת לו בפנים, פשוט גועל נפש.
- 11.גיל תמיר 09/12/2014 15:28הגב לתגובה זולא מבין איך ארכדי נותן לנודניק הזה לגעת לו בפנים, פשוט גועל נפש.
- 10.בני 11/11/2014 17:41הגב לתגובה זומה הקשר בין האושר שלי לבנק
- 9.רואים שיש פלנינג בראובני (ל"ת)ראובן פרידן 10/11/2014 18:36הגב לתגובה זו
- 8.גרוע!!! (ל"ת)מעפן 10/11/2014 16:47הגב לתגובה זו
- 7.מזרחי זה בנק לא סבון נוזלי. תתבגרו שם (ל"ת)10/11/2014 14:42הגב לתגובה זו
- 6.נורי 10/11/2014 13:04הגב לתגובה זויש לך מחלקת אסטרטגיה על הפרצוף!
- 5.(ל"ת)אוי זה נורא 10/11/2014 12:43הגב לתגובה זו
- 4.קמפיין של אשכנזים (ל"ת)לא מצטרף 10/11/2014 12:22הגב לתגובה זו
- 3.מצחיק! אחלה קמפיין (ל"ת)גילת 10/11/2014 12:13הגב לתגובה זו
- 2.זו הפרסומת הכי כתומה שראיתי (ל"ת)10/11/2014 12:12הגב לתגובה זו
- 1.שי 10/11/2014 11:49הגב לתגובה זומה אתם מבלבלים את השכל??? תציעו שירות מעולה, מוצרים מעולים, מחירים טובים, אפליקציה נוחה. עזבו אתכם מכל שאר השטויות