מזרחי טפחות. ארקדי דוכין ודביר בנדק
צילום: צילום מסך
צפייה ראשונה

מלנכולי על הגג: ארקדי דוכין מצטרף לדביר במהלך חדש של 'מזרחי טפחות'

הפרזנטור הוותיק של הבנק מקבל חיזוק בדמותו של המוזיקאי במסגרת מהלך חדש בהשקעה כוללת של 25 מיליון ש' תחת הכותרת "משאל העם הגדול"
משה בנימין | (14)

לאחר שנים רבות בהן שחקן התיאטרון והטלוויזיה דביר בנדק, מוביל את קמפיין הפרסום של בנק מזרחי טפחות לבדו, הוא מקבל, במהלך החדש של הבנק, שיעלה הערב לאוויר (צפייה ראשונה אצלנו) חיזוק משמעותי בדמותו של המוזיקאי, איש "החברים של נטאשה" ארקדי דוכין.

הקמפיין החדש של טפחות עושה שימוש בשיר המפורסם של החברים של נטאשה "מלנכולי על הגג" מתוך האלבום הראשון של הלהקה בשם "החברים של נטאשה". מעבר לתרומה המוסיקלית, דוכין מופיע בעצמו בפרסומת לצד דביר, כאשר הוא מייצג את הצד ה"מלנכולי", העגום והפסימי ואילו דביר מייצג את הצד "על הגג", האופטימי והשמח.

השניים שמתעוררים בבוקר באותה מיטה, משני צידיו של אדם המתכונן לצאת לעוד יום עבודה, מתווכחים, כאשר דוכין פותח את היום בשיר "מלנכולי על הגג" ואילו דביר קוטע אותו ואומר "חאלס, ארקדי, למה לבאס על הבוקר". חילוקי הדעות ממשיכים לאורך הסרטון, עד לרגע הסיום שבו דביר מעביר את הכדור לצופים ושואל אותם "מה אנחנו יותר, עצובים או שמחים? מלנכוליים או על הגג"? תחת הכותרת של "משאל העם הגדול" הצופים מוזמנים לענות על השאלה ולחייג לארקדי דוכין או לדביר.

בבנק מציינים כי המהלך נועד להציג את "המדרגה הבאה בשירות האישי ללקוח", תחת המסר "מגיע לך להיות שמח בבנק שלך". ההשקעה הכוללת במהלך נאמדת בכ-25 מיליון שקלים לדברי מזרחי טפחות. בשלב השני של הקמפיין, ייחשפו תוצאות "משאל העם הגדול", בתשובה לשאלה שהפנה דביר לצופים.

דינה נבות, סמנכ"לית השיווק: "הקמפיין של 'מזרח טפחות' הוא חלק ממהלך אסטרטגי רחב שנערך בבנק. המסר המרכזי בקמפיין מדגיש ומזכיר לציבור הלקוחות של כל הבנקים שמגיע להם להיות שמחים בחיים בכלל וגם בבנק שלהם. מערכת הבנקאות נתפסת כבירוקרטית ומסורתית, בצעד אמיץ החלטנו ליישם קונספט חדש שאפשר להיות שמחים גם בעולם הבנקאות. מזרחי טפחות הינו מותג שמהותו היא קריאת תיגר על הקונבנציה, והוא תמיד שואף להציג חדשנות ושינוי בענף בו הוא פועל".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    מוריד 27/07/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    בכל דרך אפשרית עד שתיחנקו עים הפירסומות המצחינות והחולניות האלה!!!הפקולטה לכלכלה
  • 13.
    מי מישרד פירסומות שמקבל תשלום על הפגע (ל"ת)
    אף אחד 24/12/2014 15:41
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    גיל תמיר 09/12/2014 15:29
    הגב לתגובה זו
    לא מבין איך ארכדי נותן לנודניק הזה לגעת לו בפנים, פשוט גועל נפש.
  • 11.
    גיל תמיר 09/12/2014 15:28
    הגב לתגובה זו
    לא מבין איך ארכדי נותן לנודניק הזה לגעת לו בפנים, פשוט גועל נפש.
  • 10.
    בני 11/11/2014 17:41
    הגב לתגובה זו
    מה הקשר בין האושר שלי לבנק
  • 9.
    רואים שיש פלנינג בראובני (ל"ת)
    ראובן פרידן 10/11/2014 18:36
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    גרוע!!! (ל"ת)
    מעפן 10/11/2014 16:47
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מזרחי זה בנק לא סבון נוזלי. תתבגרו שם (ל"ת)
    10/11/2014 14:42
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    נורי 10/11/2014 13:04
    הגב לתגובה זו
    יש לך מחלקת אסטרטגיה על הפרצוף!
  • 5.
    (ל"ת)
    אוי זה נורא 10/11/2014 12:43
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    קמפיין של אשכנזים (ל"ת)
    לא מצטרף 10/11/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מצחיק! אחלה קמפיין (ל"ת)
    גילת 10/11/2014 12:13
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    זו הפרסומת הכי כתומה שראיתי (ל"ת)
    10/11/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שי 10/11/2014 11:49
    הגב לתגובה זו
    מה אתם מבלבלים את השכל??? תציעו שירות מעולה, מוצרים מעולים, מחירים טובים, אפליקציה נוחה. עזבו אתכם מכל שאר השטויות