התחלה טובה לכללית ופובליסיס: מודעת החייאת הילדים נבחרה למגזין הארכייב

המשימה הראשונה של המשרד עם קבלת תקציב הפרסום של 'כללית' היתה מודעה למדד המותגים. המודעה שעוצבה תוך 3 ימים זוכה כעת להכרה בינ"ל
 | 
telegram
(6)

לפני כ-4 חודשים זכה משרד הפרסום פובליסיס בתקציב הפרסום של 'כללית' לאחר שטופל שנים במקאן אריקסן (תל אביב). עם קבלת התקציב, המשרד לא קיבל יותר מדי ימים של חסד והמשימה הראשונה כבר חיכתה בצינור: מודעה לספר מדד המותגים.

3 ימים לאחר מכן, משרד הפרסום כבר היה מוכן עם מודעה מעוצבת שאושרה על ידי קופ"ח כללית ושולבה בספר מדד המותגים שפורסם בחודש יולי 2014. כעת, מספר חודשים לאחר מכן, מסתבר שסדרת המודעות שכללה 3 גרסאות שונות, לא סיימה את דרכה לצד המותגים הישראליים בספר והמשיכה הלאה, עד למגזין הפרסום היוקרתי 'ארכייב'.

המודעות ישולבו במהדורה הקרובה של המגזין, מהדורת סוף שנת 2014 שתסכם את את המיטב מסביב לעולם בחודשיים האחרונים, נובמבר ודצמבר. בנוסף לפרסום המודעות, בחרו עורכי המגזין להעניק לאחת המודעות את התואר print ad of the week.

מודעת החייאת ילדים של פובליסיס שהופיעה במדד המותגים
מודעת החייאת ילדים של פובליסיס שהופיעה במדד המותגים


פובליסיס. החייאת ילדים
פובליסיס. החייאת ילדים


פובליסיס. החייאת ילדים, במגזין הארכייב
פובליסיס. החייאת ילדים, במגזין הארכייב


לדברי אמיר הספרי , סמנכ"ל הקריאייטיב של פובליסיס ישראל: "מייד לאחר הזכייה במכרז, פנתה אלינו ענבר זך מנהלת תקשורת שיווקית בכללית וביקשה מודעה ראשונה למדד המותגים. בתוך שלושה ימים הגשנו סדרת מודעות להחייאת ילדים. המודעה המובילה התפרסמה במדד והסדרה לכדה מייד את תשומת ליבם של בלוגרים ואתרי פרסום מסביב לעולם ועתה גם של מגזין ארכייב. מרגש לצאת לדרך משותפת עם ארגון גדול ומוביל בקנה מידה בינלאומי, שיודע גם לדרוש ולהעריך קריאטיב ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר".

קרדיטים: סמנכ״ל קריאייטיב: אמיר הספרי, מנהל קריאייטיב: דרור נחומי, ארט: מיטל מילר, קופי: מיטל מילר, סמנכ״ל אסטרטגיה: איתי בונה, פלנרית: קרן מכנס, סופרוייזר: מיכל נעים, תקציבאית: מלי איזדי, סטודיו: ירון כהן, ירון צרפתי, צלם: מנחם רייס, כללית:ראש אגף שיווק: טלי סקלר,מנהלת תקשורת שיווקית: ענבר זך, מנהלת פרסום: ענת איתן

תגובות לכתבה(6):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    קמפיין מקסים (ל"ת)
    ארטית באדלר 11/11/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ארטית באדלר
    ינאי כהן 11/11/2014 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם את מפרגנת כל כך יפה, מה שלא רווח במקומותינו, למה לא להזדהות? אחת הסיבות שאני חושש להכנס לענף שלכם זה חוסר הפרגון.
    סגור
  • 3.
    מישהו יכול להסביר לי את המודעות האלה? (ל"ת)
    אחד שלא הבין 11/11/2014 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שים לב..
    הרופא 11/11/2014 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האצבעות שמתחת ליד העליונה צבועות בקצה ואמורות לייצג רגליים של ילדים. המסר הוא: כשאתה לומד לעשות החייאה אתה מציל יותר מאדם אחד. נראה לי ככה
    סגור
  • 2.
    ארגון מוביל בקנה מידה בינלאומי
    ניר 10/11/2014 22:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והישג מרגש. והכרה בינלאומית. אם קוראים רק את הציטטות אפשר לחשוב שהספרי לקח עכשיו את המותג אפל וזכה איתו באוסקר. מודעה יזומה למדד, מצויינת יפה וטובה ובואו נתקדם
    סגור
  • טען עוד
  • 1.
    יפה מאד
    יוסי מוזס 10/11/2014 19:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמנם יש משהו פאטתי ברדיפה הילדותית של מנהלי קריאייטיב אחר פרסים ו"הכרה בינלאומית" (במקום לחשוב למשל, איך להגדיל את עסקי הלקוחות או סתם לעזור למדינה להיות טובה יותר), אבל לגופו של קמפיין, הקונספט בצדק זוכה ויזכה להצלחה בתחרויות פרסום בחו"ל. עבודה יפה.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות