כמו 'כללית' - מכיוון אחר: איך משתמשים בגוגל כדי להפסיק לחפש מחלות בגוגל?

קמפיין 'כללית' החדש מנסה לשים סוף לתופעת החיפוש האינסופי בגוגל אחר מחלות. ל-DDB בריסל יש אותה התובנה בדיוק, אבל הם בחרו בדרך אחרת
 | 
telegram
(1)

הפרסומת החדשה של קופת חולים 'כללית' תחת ידיו של משרד הפרסום פובליסיס הציג את המסר המוביל של הקופת תחת הכותרת: "חיפוש לא אחראי עלול לפגוע בבריאות". זאת במטרה לחנך את הקהל שלא להסתמך על אינספור הדעות ברשת ובמקום זאת לעודד אותם להתייעץ עם סמכות מקצועית.

בפובליסיס החליטו ללכת על סרטון טלוויזיה שממחיש את העניין באמצעות הקצנת התופעה עד להצגת חולה שמובהל לבית חולים עם אבחון כ"נפגע חיפוש", תוצאה של חיפוש לא אחראי של מידע רפואי באינטרנט.

הקמפיין של פובליסיס


לאחרונה, במקביל לקמפיין של כללית יצא לדרכו מהלך שסובב סביב אותה התובנה, אך במקרה הזה משרד הפרסום - DDB בריסל - בחר לפתור את הבריף מכיוון אחר, דיגיטלי ומעניין מאוד.

מתוך נקודת הנחה ברורה, שהחיפוש ה"לא אחראי" אחר מידע רפואי באינטרנט מתבצע רובו ככולו בגוגל, החליטו במשרד הפרסום "לתקוף" את הקהל בדיוק שם, במקום שבו מבצע את הטעות.

וככה עשו את זה ב-DDB בריסל

Don't google It from DDB Brussels on Vimeo.





הפתרון, למהלך שהלקוח שלו היא הממשלה הבלגית, היה קמפיין גוגל אדוורדס שבמסגרתו המשרד ריכז את 100 המונחים המובילים בחיפוש אחר מחלות בגוגל כגון "עפעפיים מרצדים", "גירוד" ועוד. למחפשים אחר מילים אלו חיכתה תוצאה ממונת שהם לא יכולים לפספס ובה בקשה אחת: Dont google it - אל תחפשו את זה בגוגל, התייעצו עם סמכות מקצועית. הלינק בתוצאה העביר את הגולשים לאתר ממשלתי ובו עצות שימושיות מרופאים מוסמכים.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבלגי מבריק הישראלי מועתק רע
    קופי פייסט 12/11/2014 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מביך
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות