תרי ישכיל. פסגות
צילום: יח"צ

בזכות מרכז הידע לחינוך פיננסי: תרי ישכיל מפסגות היא אשת השיווק בנובמבר

סמנכ"ל השיווק של 'פסגות' פעלה להקמת מרכז הידע של פסגות לחינוך פיננסי, המהווה אתר ראשון שמשלב תכנים נגישים בתחום הפיננסי והפנסיוני
משה בנימין | (4)

תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק והפרסום של 'פסגות בית השקעות', היא אשת השיווק של נובמבר 2014. כך על פי בחירת ועדת השיווק של 'איגוד השיווק הישראלי'.

ישכיל נבחרה בזכות הישגיה בהנגשת נושא החינוך הפיננסי לציבור הרחב, באמצעות השקת מרכז הידע לחינוך פיננסי והאקדמיה הפיננסית של 'פסגות'. מרכז הידע של בית ההשקעות משמש כאתר האינטרנט הראשון המשלב תכנים נגישים במגוון פלטפורמות לכלל הציבור בתחומים הפיננסיים והפנסיוניים.

בשנים האחרונות חלו רפורמות משמעותיות לצד שינויים בסביבה הכלכלית במשק הישראלי. ההשלכה הישירה לתמורות אלה היא כי הציבור חוסך מעט ביחס לצרכיו העתידיים ואינו יודע לנהל בתבונה את צעדיו הכלכליים. בעקבות זאת, הובילה ישכיל את מהלך הקמת מרכז הידע של פסגות לחינוך פיננסי, אשר מאפשר לציבור החוסכים גישה למגוון רחב של מקורות ידע בנושאי שוק ההון ועולם החיסכון הפנסיוני. כמו כן הושקה האקדמיה הפיננסית הדיגיטאלית, במסגרתה הוצע לראשונה בישראל מגוון קורסים בנושאי השקעות וחיסכון שהועברו על ידי מומחי פסגות באופן פשוט וברור דרך האינטרנט.

באיגוד השיווק הישראלי מציינים כי "הוועדה משבחת את הקמפיין המנהיגותי אשר השפיע על תפיסת הלקוח בשוק ההון, ומכירה בכך כי מהלך השקת מרכז הידע לחינוך פיננסי והאקדמיה הפיננסית, הביא את נושא החינוך הפיננסי למודעות הציבור ואף סייע והעניק כלים אפקטיביים לניהול כספם של יותר מחצי מיליון גולשים, כשהוא פועל לצמצום טעויות פיננסיות נפוצות. בנוסף, מהלך זה עודד לתחרות בה גופים פיננסיים נוספים החלו לעסוק בנושא החינוך הפיננסי מזוויות שונות ובכך הביא לעלייה דרמטית במודעות הציבור לנושא".

ישכיל הא בעלת BA במדעי ההתנהגות ו-MA בפסיכולוגיה קוגניטיבית. היא שימשה בעבר כמנהלת חטיבת שיווק מרכזי - תשלובת המזון - בתנובה, ראש מטה תנובה ומנהלת תחום השיווק העסקי בסלקום. ב-4 השנים האחרונות היא משמשת כסמנכ"לית השיווק והפרסום של פסגות בית השקעות.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מאיר המהיר 25/11/2014 11:55
    הגב לתגובה זו
    פסגות לא הראשונה להנגיש תכנים פיננסים. מגדל היתה הראשונה ועושה את זה כבר כמה שנים
  • 3.
    פיגוע דנטלי (ל"ת)
    דוקטור סוס 24/11/2014 16:35
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מר קטינג 24/11/2014 12:17
    הגב לתגובה זו
    נו, עוד החלטה תמוהה שמעידה בעיקר על מאמצי היח"צנות לקידום הבחירה ולא על חדשנות שיווקית
  • 1.
    א ל ו פ ה !!!!! (ל"ת)
    חבורת סוד מוחלט בהחל 24/11/2014 12:14
    הגב לתגובה זו