
"כבר בכיתה ה' הגשתי עבודה שעסקה בפרסום - כנראה שזה תמיד היה שם"
חברת יוניליוור ישראל היא אחת מ-5 החברות המובילות בארץ למוצרי צריכה, ובין מותגיה ניתן למצוא את תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, בלו בנד, גלידת שטראוס, DOVE, AXE, בדין, פינוק ועוד. החברה שנמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו-הולנדי, מעסיקה לא פחות מ-2,500 איש ב-5 אתרי ייצור וגם במטה החברה.
אחד מהם איל עמית, מנהל התקשורת השיווקית של החברה - שמתארח היום (יום ה') במדור Under40. את דרכו בתחום התחיל בשנת 2006 במשרד הפרסום teenk. משנת 2009 ועד סוף 2012 ניהל את קטגוריית הדאודורנטים ביוניליוור ישראל - והיה אחראי על הפעילות של המותגים AXE ו-DOVE, כמו גם ניהול ההשקה של מותג הדאודורנטים REXONA בישראל. ב-2013 ניהל עמית את הדיגיטל העולמי של AXE במטה הגלובלי של יוניליוור בלונדון. רוצים לדבר עם איל עמית? הנה הקישור
1. עבודה: תפקידי הנוכחי ביוניליוור מאפשר לי לעשות את כל מה שאני באמת אוהב - פרסום, דיגיטל, הפקות, מדיה ועבודה מול גורמים ביוניליוור העולמית. בנוסף, יתרון עצום מבחינתי הוא הגיוון הנרחב. אני עובד עם למעלה מ-30 מותגים, מה שמאפשר לי לעבוד עם צוותים שונים אצלנו ביוניליוור ועם שותפים אסטרטגיים שונים ומגוונים.
הצוות האיכותי ביוניליוור ישראל, הממשקים השונים והחומרים הרבים שאנחנו מקבלים מחו"ל מספקים סביבת עבודה שמאפשרת לימוד והתנסות. העבודה היא חלק אינטגראלי בחיי היום יום שלי. מזמן הפסקתי להאמין בהפרדה בין "העבודה" ובין "שאר הדברים". רעיונות פורצי דרך ותובנות צרכניות יכולים להגיע בכל סיטואציה.
2. בית: בבית מחכה לי תמיד, בכל שעה ובכל מצב, חתולתי האהובה, הרגישה ומלאת האישיות.
3. הישג: זכיתי להיות חלק מצוות גלובלי של מותג על כמו AXE, להתוות ולהוביל אסטרטגיה שתיושם בכל העולם בשנים הקרובות.
4. מודל לחיקוי: בדרך שעשיתי, היו כמה אנשים שפתחו לי את הדלת ונתנו לי הזדמנות. יניב ויצמן שלקח אותי ל-teenk בלי טיפת ניסיון בתחום, ענת גבריאל כיום מנכ"ל יוניליוור ובזמנו סמנכ"ל השיווק, ומיכל גולדמן - סמנכ"ל השיווק, שקיבלו אותי ליוניליוור, שולי כרמל ואיתי אשר, מנהלי השיווק, שהאמינו בי ונתנו לי הזדמנות. אז אין לי מודל אחד לחיקוי, אבל אני רוצה להיות זה שפותח דלתות לאחרים ונותן להם הזדמנות.
5. חלום: כשהשקנו את מותג הדאודורנטים REXONA בישראל, מאד רציתי לעטוף את המגדל העגול של עזריאלי בעיצוב האריזה של הדאודורנט. יום יבוא וזה עוד יקרה, עדיין לא ויתרתי על החלום.
6. מתחרים: אני מאד אוהב את מה שקוקה-קולה עושים בישראל. הם מצליחים להיות חדשניים, יצירתיים ולשמור על המותגים שלהם רלוונטיים ונחשקים. החבר'ה בנספרסו עושים בישראל עבודה נפלאה ומצליחים לשמור על מותג פרימיום ולספק ערך אמיתי בעולם צרכני שמתמקד במחיר. בדומה ליוניליוור, גם קוקה קולה וגם נספרסו מתייחסות לתחום הקיימות כחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית החברה.
- הרייטינג לא משקר: חדשות 12 שומרת על הפסגה, ערוץ 14 לא מצליח להתרומם
- חדשות 12 בפער עצום; "הפטריוטים" ממשיכים לבלוט
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
7. אנדר רייטד: הסחר האלקטרוני בתחום מוצרי הצריכה (FMCG ECOM) גדל בעולם במהירות. ביוניליוור אנחנו מאמינים שהדרך הנכונה היא לשתף פעולה עם הקמעונאים, לתמוך ולקדם את פלטפורמות הסחר האלקטרוני שלהם כחלק ממערכת יחסים ארוכה. חברות שלא יהיו חלק מהמגמה הזאת, יישארו מאחור ויתקשו להדביק את הפער בהמשך.
8. ילדות: בכיתה ה' הגשתי עבודת "נושא אישי" שעסקה בפרסום. כנראה שזה איפשהו תמיד היה שם.
9. לא יודעים עליי: דובבתי פרסומת של REXONA ביחד עם קובי שטמברג האגדי.
10. טיפ: לחייך, תמיד.
- 16.מצחיק ומוכשר בטירוף !!! (ל"ת)ורד 29/11/2014 17:51הגב לתגובה זו
- 15.וואו תותח על!!! (ל"ת)מפרגנת 28/11/2014 17:41הגב לתגובה זו
- 14.אקס לשעבר 28/11/2014 15:17הגב לתגובה זוכולם מבינים שכל התגובות האלה הם שלך.
- 13.תותח! (ל"ת)יונתן 27/11/2014 22:49הגב לתגובה זו
- 12.עוד תקציבאית לשעבר.. 27/11/2014 17:43הגב לתגובה זובן אדם מקסים לפני הכל, אוהבים אותך
- 11.פותיה 27/11/2014 17:08הגב לתגובה זומתים עליך
- 10.איתמר גרייט 27/11/2014 16:53הגב לתגובה זומחד גיסא מקצוען, מאידך גיסא מצחיקן. אי אפשר לבקש יותר מזה
- 9.שרון 27/11/2014 16:05הגב לתגובה זובחור נחמד, מוכשר ואמין בצורה יוצאת דופן. יישר כח!!
- 8.תקציבאית לשעבר 27/11/2014 15:29הגב לתגובה זואין על אייל בעולם! הכי מקצועי ומצחיק שקיים!
- 7.איל בחור כשרוני ומבריק! (ל"ת)פילה 27/11/2014 14:41הגב לתגובה זו
- 6.פילה 27/11/2014 14:10הגב לתגובה זותזכרו את השם הזה, איל עמית,הוא עוד יגיע עוד יותר רחוק,בחור כשרוני ומבריק!
- 5.חסרים עוד אנשים כמו איל בתחום (ל"ת)לי 27/11/2014 13:56הגב לתגובה זו
- 4.בחור כארז (ל"ת)עדי 27/11/2014 13:37הגב לתגובה זו
- 3.זיו 27/11/2014 13:25הגב לתגובה זואחד האנשים היותר טובים בתעשייה. מקצוען,ענייני,צנוע. אני בטוח שזו רק תחילת הדרך.בהצלחה איש יקר
- 2.איל אחר 27/11/2014 13:19הגב לתגובה זומגיע לו כל הקרדיט!
- 1.תותח על (ל"ת)תקציבאי לשעבר 27/11/2014 13:07הגב לתגובה זו