
מכרז 'הגליל המערבי': אשכנזי זלצמן, דרורי שלומי, פוגל ו-ואלי בשלב הבא
המכרז על תקציב הפרסום של מכללת הגליל המערבי בסך 2.2 מיליון שקל מתקדם לשלב הבא. לאייס נודע כי 4 משרדים מתוך המתמודדים ממשיכים הלאה לשלב הפרזנטציה - דרורי שלומי, אשכנזי זלצמן, פוגל אוגילבי ומקאן וואלי.
המכרז, עליו
המכרז הוא דו שלבי ולאחריו יתבצע הליך תחרותי נוסף כאשר מועד הגשת ההצעות הראשון נקבע ל-6 באוקטובר. ההליך המכרזי כולל גם הצגת תיק עבודות של משרד הפרסום ובו 2 דוגמאות לקמפיינים שאחד מהם הוא עבור גוף אקדמי לו העניק שירותי פרסום. ועדת המכרזים של המכללה תדרג את ההצעות לפי הפרמטרים: התרשמות מתכנית פעולה שיווקית - 20%; התרשמות מחשיבה אסטרטגית - 20%; התרשמות מפתרונות קריאטיביים - 20%; התרשמות כללית מהתאמת המשרד לעבודה עם המכללה - 40%.
המכללה העבירה לשלב הבא את משרדי הפרסום שזכו לציון הגבוה ביותר מבין המתמודדים. ביניהם משרד הפרסום אשכנזי זלצמן שטיפל בתקציב המכללה ב-4 השנים האחרונות, פוגל אוגילבי שמחזיק גם בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה, דרורי שלומי שנמצא בימים אלו
ממכללת הגליל המערבי נמסר: "המכללה נמצאת בהליך מכרזי ולפיכך מנועה מלהגיב בנושא".