
ועכשיו תורו של ג'ק דונגי: אלק בולדווין יככב בקמפיין yes Binge שיעלה הערב
חברת yes ממשיכה באסטרטגיית הכוכבים הבינלאומיים שלה מהשנים האחרונות. לאחר איליין - ג'וליה לואיס דרייפוס (סיינפלד ו-VEEP), סטיב בושמי מ'אימפריית הפשע' והשחקן המנוח ג'יימס גנדלופיני (הסופרנוס), השחקן הבא שיככה בהפקה המושקעת של חברת הלווין הוא אלק בולדווין שבשנים האחרונות נודע בעיקר בזכות תפקידו כג'ק דונגי בסדרה הקומית המצליחה 'רוק 30' ששודרה ב-yes.
הקמפיין שיעלה הערב לאוויר תחת הכותרת "סיפור טוב לא מפסיקים באמצע" יקדם את שירות yes Binge - קטגוריה חינמית לצפייה מרתונית ב- yesVOD וב-yesGO עם למעלה מ-100 סדרות מלאות החל מהפרק הראשון של העונה הראשונה.
השירות החדש, והקמפיין בצידו, הם פועל יוצא של סקרים אותם ערכה yes ומהם עולה כי כמחצית מהאוכלוסייה בישראל צופה צפייה מרתונית וכשליש צופים ב-3 פרקים ברצף. הקטגוריה תכלול סדרות חדשות, סדרות הדגל של HBO, והפקות המקור של החברה. בהקשר הטלוויזיוני שלו Binge מייצג את תופעת ה-Binge Viewing/Binge Watching במסגרתה צופים ברצף בפרקים שלמים של עונות של סדרות או בסדרות מלאות.
כאמור, את הקמפיין מוביל שחקן הקולנוע אלק בולדווין המוכר בזכות תפקידו כג'ק דונגי ב 'רוק 30'. התפקיד זיכה אותו ב-2 פרסי אמי ו-3 פרסי גלובוס הזהב. לבולדווין, שהיה מועמד לאוסקר על תפקידו בסרט 'קולר - להרגיש את וגאס', קריירה קולנועית ענפה הכוללת תפקידים ראשיים בסרטים: 'יסמין הכחולה', 'ביטלג'וס', 'גלנגרי גלן רוס', 'המרדף אחר אוקטובר האדום', 'אליס' ובשנים האחרונות בסרטיו של מרטין סקורסזה 'השתולים' ו'הטייס'.
- האמי ה-74; "יורשים" עם 2 פרסים יוקרתיים ,"הלוטוס הלבן" עם 9 זכיות
- "אני בא מהיי-טק. נפל לי האסימון - אפשר לעשות כסף מתחום התוכן"
הקמפיין מבית מקאן תל אביב בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים מציג סיטואציה הומוריסטית בה נקלע בולדווין לאירוע שהוא לא קשור אליו ובעצם לסיפור שלא שייך לו. הסיפור נראה לו מעניין ולכן הוא נסחף לתוכו ומוצא את עצמו במגוון סיטואציות שונות: סצנה רומנטית בחדר מלון, מול איומי אקדח של בריונים, בקרב יריות ובסופו של דבר תלוי בין שמיים לארץ על גג מלון בניו יורק כשאין לו לאן לברוח. למרות שבכל רגע נתון הוא יכול להיחלץ מהסיפור, הוא בוחר להמשיך ולקחת בו חלק כדי לדעת כיצד הסיפור מסתיים.
קרדיטים: צוות yes - סמנכ"ל שיווק: אורי גל, מנהלת תקשורת שיווקית - יפעת גולדמן, מנהלת תחום פרסום - הילה פרידמן, מנהלת פרסום - נועה פלציג-פז. צוות מקאן - סמנכ"לית לקוחות: עדי אורן, סמנכ"לית קריאייטיב: רונה יעקובי, קופירייטר: עידו בן דור, טל מנור, אדי גרצמן, ארט: גל פורת, מל כספי, סמנכ"לית פלנינג: אתי עבדי, פלנר: אלון ליבוביץ', סופרוויזרית: אור זר אביב, תקציבאית: אפרת כהן, הפקה: נווה זרח, גלעד גדיש, בימוי והפקה: שחר סגל POV.
- 2.10 מיליון ש"ח לפח 02/12/2014 19:47הגב לתגובה זוערוצי הסרטים ממחזרים את אותם סרטים ורק עוטפים אותם באריזות שונות. כנ"ל ערוץ הקומדיה שמזמן מעלה עובש. 2-3 סדרות חדשות ולא ממש מוצלחות. כמה אפשר 2 גברים וחצי?? העיקר שמקאן ממשיכים ל'מכור' הפקות מיותרות ויצאו עם תקציב של 10 מיליון ש"ח. במקום להעשיר את ריצ'י תביאו סרטים חדשים - גם תמנעו נטישה וגם תגייסו לקוחות ממורמרים של הוט.
- 1.הבינוני 01/12/2014 15:15הגב לתגובה זוזה עדיין לא כמו עוז זהבי בהוט