
מנצלים את המומנטום: מעריב סופהשבוע עולה בקמפיין חדש בניחוח פוליטי
רגע לפני מבול הפרסומות הפוליטיות, עיתון מעריב עולה לאוויר עם קמפיין חדש שממשיך את הקו של שני קודמיו: השופרות והדיבוב. למרות שהקמפיין אינו תגובה מהירה של משרד הפרסום (y&r ישראל) והעיתון לבחירות הקרובות - אלא יוזמה שהוכנה מראש - הטיימינג משחק לטובתו.
העיתון מקבוצת הג'רוזלם פוסט עולה בקמפיין אותו מובילים הכתבים והפרשנים הבכירים, המייצגים את הקשת הפוליטית מימין לשמאל, תחת הכותרת "נלחמים על האמת שלנו".
מנכ"לית קבוצת 'ג'רוזלם פוסט', רונית חסין-הוכמן: "אנו ממשיכים לתקשר את הקו של העיתון מעריב - עיתונות אמיתית, חופשית ונטולת אינטרסים. עיתון המעמיד את הכותבים שלו בקדמת הבמה ומקפיד על נבחרת מצוינת ואיכותית של עיתונאים בלתי מתפשרים מהשורה הראשונה בישראל. הקמפיין מייצג את הערכים של מעריב כסמל לעיתונות חדשה, שמותאמת לעידן האינטרנטי והדיגיטלי החדש. העיתון הינו סמל לעיתונות אמיתית ואיכותית שאינה מושפעת משיקולים זרים".
קמפיין מעריב החדש