
השקה שקטה לאפליקציית GIRLZ של לאשה: תצא השבוע בקמפיין פרסומי
מגזין לאשה השיק לפני כ-10 ימים את אפליקציית GIRLZ, וצפוי לצאת השבוע בקמפיין לקידום האפליקציה שפותחה בתוך קבוצת ידיעות אחרונות.
האפליקציה החדשה כוללת את כל המדורים שיש במגזין, טיפים ועוד. בין הכותבים ניתן למנות את מאיר אדוני, שאול בן אדרת וישראל אהרוני, פרופ' מוטי רביד, פרופ' עמוס רולידר, חלי ממן, קרן פלס, מנשה נוי, ריקי גל, ירין שחף ועוד.
כבר כעת היא במקום הרביעי בהורדות בקרב האפליקציות הישראלית באתר אייטיונז, עם 20 אלף משתמשים, 4 מיליון דפים נצפים ו-10,000 שיתופים. עוד עולה כי ממוצע הגלישה באפליקציה עומד על כ-10 דקות ביום למשתמש.
השקת האפליקציה החדשה מגיעה על רקע הירידה בחשיפה של מגזין הפרינט, על פי סקר TGI
- 2.16/12/2014 20:21הגב לתגובה זוהפרסומות שתליתם ברחובות ואני מצטטת- "כל מה שנשים רוצות לדעת: רעיונות טובים לאוכל, זוגיות, ילדים, עיצוב, טיפוח, אופנה ועוד." משפילה אותי בתור אישה. בתור מי שמתיימרים לדעת מה מעניין אותי, הייתי מצפה לטיפה פחות זלזול בי. לא אוריד את האפליקציה שלכם או אקנה את העיתון שלכם.
- 1.16/12/2014 20:19הגב לתגובה זוהפרסומות שתליתם ברחובות ואני מצטטת- "כל מה שנשים רוצות לדעת: רעיונות טובים לאוכל, זוגיות, ילדים, עיצוב, טיפוח, אופנה ועוד." משפילה אותי בתור אישה. בתור מי שמתיימר לדעת מה מעניין אותי, הייתי מצפה לטיפה פחות זלזול בי. לא אוריד את האפליקציה שלכם או אקנה את העיתון שלכם.