
אותה אסלה בגישה כל כך שונה: זניט יוצאת במהלך מדיה מפתיע ל'גו אקטיב'
רצועות TRX, "החבלים המוזרים" האלה שכל מיני שוחרי כושר ובריאות משתמשים בהם בחדרי כושר ובאימוני חוץ עומדים במרכז מהלך מדיה חדש של חברת זניט לרשת מכוני הכושר גו אקטיב - אבל לא בדיוק מה שחשבתם, ולא ממש במקום שהייתם חושבים עליו.
לבליינים שיבקרו בשבוע הקרוב במועדונים התל אביביים 'אוטוטיק' ו'האומן 17' תחכה הפתעה משעשעת בתאי השירותים, שם התקינה חברת 'לוקיישן' את חבלי ה-TRX לשימוש המבלים והמבלות. הקמפיין תחת הכותרת "If you have to go Go-Active TRX" יקדם את אימון ה-TRX באמצעות התנסות אישית מעל האסלה, שתכלול גם מצלמות גו-פרו שיותקנו מעל התאים לעכברי הרשתות החברתיות.
זה לא בדיוק מה שאתם מצפים לו אחרי כמה דרינקים, אך התובנה שהובילה את אנשי זניט ובראשם גבי אטל, מנכ"ל החברה סובבת סביב העובדה שגברים ונשים המשתמשים בשירותי מועדונים ופאבים נוהגים לעשות זאת בעמידה. אותה עמידה שמחייבת כיפוף ברכיים, מאמצת את שרירי הירך - אותם השרירים שה-TRX עובד עליהם.
גבי אטל, מנכ"ל זניט מדיה: "תובנה אסטרטגית והומור הם מתכון לקמפיין קריאיטיב מדיה מושלם. בעולם המדיה של היום ויכולת השיתוף של הצרכנים ברשתות החברתיות, אנו יכולים ליצור קמפיינים של קריאיטיב מדיה רלוונטים ובועטים בעזרת תקציבים נמוכים ושיתוף הצרכן בחוויה. כאשר ישנה תובנה אסטרטגית עם חיוך, הצרכן יתרום את חלקו ברצון על ידי ויראליות הקמפיין".
זיו רובינזון סמנכ"ל השיווק של גו אקטיב: "הקמפיין הנוכחי הוא עבורנו דרך שונה וחכמה להעביר את יכולות ויתרונות ה-TRX בישראל .כחברה המובילה והיבואנית הרישמית בישראל אנו נמשיך להוביל ולתמוך בסצינת הTRX". 'גו אקטיב' היא היבואנית הרשמית של TRX בישראל, מפעילת 23 מועדונים עם למעלה מ-35,000 מנויים.
איתי פז מנכ"ל חברת לוקיישן מדיה שמחזיקה בזיכיון הפרסום על תאי השירותים במועדונים ופאבים בתל אביב: "הקמפיין של זניט מדיה וגו אקטיב הינו הוכחה לכך שקריאיטיב נכון ורלוונטי וניצול נכון של DNA של מדיה יכול להפוך מהר מאד קמפיין לבועט, רלוונטי ומפתיע".
- 7.פשוט דוחה (ל"ת)יוני 14/12/2014 13:21הגב לתגובה זו
- 6.קים 12/12/2014 14:22הגב לתגובה זווואו סוף סוף מישהו חשב איזה גאוני
- 5.ענת 12/12/2014 13:58הגב לתגובה זומקורי...
- 4.חן 12/12/2014 13:13הגב לתגובה זואחלה רעיון, גם מי שלא היה עד היום בחדר כושר יכול להגיע להתנסות..מה שבטוח זה אימון מאתגר ומביא תוצאות.תודה רבה על הרעיון השיווקי, כיף לצחוק קצת ולא להיות כל הזמן כל כך רציניים
- 3.רעיון מצוין (ל"ת)לימור 12/12/2014 07:17הגב לתגובה זו
- 2.באמת נחמד (ל"ת)ג׳יזס 11/12/2014 20:41הגב לתגובה זו
- 1.ענקקקקקקקק (ל"ת)אורית 11/12/2014 17:28הגב לתגובה זו