איפה כל הרווקים והרווקות מסתובבים? twentythree בקמפיין לאפליקצייה חדשה

מאחורי האפליקציה המבוססת מיקום ומפות בזמן אמת עומדים צמד יזמים יהודים מבלגיה. קמפיין ההשקה כולל סרטון "ניסוי חברתי" שצולם בבר בתל אביב
 | 
telegram
(1)

אל שוק אפליקציות ההיכרויות שגם כך נמצא באינפלצייה מתקדמת, מצטרפת אפליקציה חדשה בשם SpotHot שמאחוריה עומדים 2 יזמים יהודים מבלגיה. הרעיון המרכזי של האפליקצייה שהושקה בימים האחרונים בישראל על ידי סוכנות הפרסום twentythree של יוסי צרפתי וארז רובינשטיין הוא דיווח בזמן אמת על ריכוז רווקים ורווקות באזור גיאוגרפי.

האפליקצייה שקהל היעד שלה הוא הפלרטטנים למיניהם מבוססת מיקום ומפות חמות ומציגה את המקומות "החמים ביותר" עם ריכוז הרווקים והרווקות בזמן אמת ובאזור.

מאחורי האפליקציה עומדים צמד יזמים יהודים מבלגיה. אחד מהם הוא נשיא התנועה היהודית הצעירה "הבונים דרור" בבלגיה וחבר מועצה בארגון "מכבי" בבלגיה ושותפו הוא נשיא קרן היסוד בבלגיה.

לאתר החברה - לחצו כאן
לאפליקצייה - לחצו כאן


ההשקה בישראל מלווה בסרטון פרסומת במסורת "הנסויים החברתיים" שאמורה להמחיש את הקונספט של האפליקציה. בסרטון שצולם בבר הרובי נבדקה מידת האומץ של הגבר הישראלי המחוזר על ידי בחורה בבר, כשלצידה יושב גבר אימתני.



תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סרט גרוע ולא מובן שלא לומר מיושן
    דורון 15/12/2014 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד הגרועים שראיתי. אבל אין דאגה, יותר משיקדמו את האפליקציה, הם יקדמו את עצמם, שני האגואים. משרד ששם את עצמו תמיד לפני לקוחותיו. אבל הלקוח מטומטם ולכן הלקוח ישלם.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות