הפנים החדשות של ערוץ הקניות: עובר הליך השקה בהשקעה של 250 אלף שקל
ערוץ הקניות סיים את הליך השקת האריזה הגרפית החדשה שלו. במסגרת המהלך, עוצבו מחדש הלוגו, הפתיחים לתכניות, נתוני המחירים בסרטי המכירה, אריזת הפרומואים והרקעים הגראפיים הדינמיים. האריזה הגראפית עוצבה על ידי חברת JCS בהשקעה של כ-250 אלף שקלים.
השקת האריזה הגרפית החדשה היא חלק ממהלך רחב יותר של התחדשות ערוץ הקניות, שנעשה בשנה האחרונה וכלל מעבר לאולפני HD חדשים בהשקעה של יותר מ-2 מיליון שקלים. האולפנים החדשים במתחם אולפני ג.ג. גלובוס גרופ בנווה אילן, מאובזרים בציוד טכנולוגי מתקדם הכולל חדרי בקרה, עריכה, חדר קונטרול, חדר סאונד, חדרי עריכה ותפאורה משתנה. לאחרונה הושקע סכום גדול לצורך הקמת סטים חדשים המשלבים אלמנטים דיגיטליים, מקרן וידיאו ומסך ענק.
ערוץ הקניות באפיק 21, נוסד ב-1995 ומשדר 24 שעות ביממה. הערוץ מציע מגוון רחב של מוצרים לצד מבצעים יומיומיים. הערוץ נמצא בבעלות של קבוצת דחף וגלובוס גרופ.
לדברי אורן ז'ורבין, מנכ"ל ובעלים של ערוץ הקניות ומנכ"ל קבוצת דחף, "אנחנו גאים בצעד המשמעותי שמוביל ערוץ הקניות, שהתחיל במעבר לאולפני HD ומגיע כעת לשיאו במהלך מיתוג חדשני. בחרנו להשקיע בהמשך שיפור חוויית הצפייה והרכישה שאנחנו מעניקים לצופים שלנו, ולתת מענה לביקוש והדרישה הקיימים לרכישה באמצעות הטלוויזיה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.מתי ישדרו בHDשלומי 16/12/2014 16:24הגב לתגובה זו0 0כבר זמן רב שהם משדרים מאולפנים התומכים בHD אבל מדוע אין מידע בנוגע לשידור ביס או בהוט בHD בערוץ 21 וכן לגבי "אתר חדש" שאמור לעלות לפי דברי נציגי המכירה בחברה?סגור