
"מותגים שרוצים למכור לאמהות, חייבים לספק להן תוכן שלא עוצר רק בבאנרים"
לפני 3 שנים הקימה אביטל זוננשיין את אתר
1.עבודה: כשעלינו לאוויר חשבנו בימים הראשונים, שזה יהיה בלוג אישי. הרשת והפייסבוק מלאים בסיפורי אמהות שמראות כמה טוב להן בכל רגע 24/7, ולי היה חשוב לדבר על מה באמת קורה ולהראות גם צדדים אחרים. באפריל נחגוג 3 שנים, עם 250 אלף גולשות בכל חודש, כשהלב שלנו הוא אמהות שכותבות ומספרות בגוף ראשון על כל מה שמעניין אותנו הנשים והאמהות. את יכולה להיות בהריון ראשון, שני או רביעי, את יכולה להיות קרייריסטית, מהצפון, מהדרום, את יכולה להיות גרושה, יזמית, שכירה, עקרת בית. כל אחת מוצאת את הנישה שלה. הפלטפורמה שלנו הפכה מהר מאוד לערוץ נישה מדויק למפרסמים שהבינו שהגולשות שלנו מייצרות שיחה ותוכן כשלכל אחת הצבע, הסגנון והדרך שלה להתבטא.
2. על בית: אנחנו משפחה שעובדת יחד. אורן בעלי הוא שותף בחברת 'אמא של מדיה' ומנהל את השיווק והאסטרטגיה. 18 שנה ביחד, 6.5 שנים עם שחר. אנחנו כל אחד תחנת הדלק של השני.
3. ילדות: שנות ה-80 התמימות. כשדיגיטל היה ווקי-טוקי או 2 גביעי אשל מחוברים בחוט. הסתובבתי תמיד עם פנקס ועיפרון וכתבתי כל הזמן, וכבר אז הכי אהבתי סיפורים של אחרים.
4. לא יודעים עליי ש... שמוס השוקולד שלי הוא תרופה להמון דברים.
5. הישג: כמעט 3 שנים מאז שעלינו לאוויר ובעבודה קשה, הצלחנו לעשות קמפיינים של תוכן עם רוב החברות הגדולות במשק שהבינו שנשים ואמהות הן קהל חשוב שצריך "לדבר" איתו ולא "למכור" לו, וכדאי לפגוש אותו במקום שהוא בוחר.
עם קמפיינים לאורך השנה עם תנובה, מגדל, מטרנה, ג'יג'י, חלי ממן, שופרסל והפניקס, נראה שאנחנו מסמנים ב'אמא של' את מגמת 2015 - מותגים שרוצים למכור לאמהות, חייבים לספק להן תוכן שאינו עוצר רק בבאנרים. כשהמסר של המותג מתחבר אליהן, אל דרך חשיבתן ואורח חייהן, בדיוק אז קורה החיבור הרגשי והצרכני שכולנו שואפים אליו.
6. רגע מכונן: הקמת דאטה עם מועדון הגולשות שלנו. מה אנחנו יודעים עליהן? החל מגיל ומספר ילדים, ועד הכנסה, הרגלי גלישה, הרגלי קנייה ועוד. ההקמה העצימה את הידע שלנו באפיון האמא הישראלית והרצונות שלה עבור כל מותג ישראלי.
- הרייטינג לא משקר: חדשות 12 שומרת על הפסגה, ערוץ 14 לא מצליח להתרומם
- חדשות 12 בפער עצום; "הפטריוטים" ממשיכים לבלוט
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
7. מודל לחיקוי: כוהנת הדיאטות חלי ממן. אנחנו מלווים את חלי כבר מספר שנים בעולמות הדיגיטל. היא בנתה את עצמה ב-10 אצבעות ומתמודדת בפייטריות מול כל אתגר. היא השראה ומודל לחיקוי.
8. רגע מביך: כנס נשים ושיווק - המצגת לא עולה. אחרי 20 דקות של מבוכה, החלטנו לוותר על פאוור פוינט לטובת מצגת וורבלית של מילים בעל פה.
9. חלום: טיול קרוואנים ברחבי אירופה עם המשפחה.
10. מתחרים: אנחנו די לבד בנישה שלנו. ישנן בלוגריות נהדרות ברשת, אבל לא אתר תוכן גולשות מקורי שהוא בית שמאגד בתוכו שפע של פוסטים, מידע וידע במגוון תחומים. העיניים נשואות לטראפיק של השחקנים הגדולים.
וטיפ: להתפתח על בסיס יומיומי, לחלום בגדול. לא לוותר ולא להישבר. כשעובדים נכון בסוף זה קורה.
- 13.סיגל 21/12/2014 14:31הגב לתגובה זואז עם כל הצניעות, יש תחרות והיא קשה
- ליאת כץ 21/12/2014 19:06הגב לתגובה זוזה היה נחמד ב 2012 אבל תאכלס את מי מעניין לראות חיתול עם קקי?!
- אם מעניין אותך קקי פיפי אז סבבה (ל"ת)מיכל 21/12/2014 17:20הגב לתגובה זו
- 12.מצטרפת לכל המחמאות (ל"ת)ענת לוי 20/12/2014 12:56הגב לתגובה זו
- 11.איילת כהן 20/12/2014 08:01הגב לתגובה זוצוות מקצועי עם המון ידע ומיקוד מרשים לקהל נשים ואמהות. ממליצה לעבודה איתם. בהצלחה אביטלוש
- 10.מולי 18/12/2014 15:28הגב לתגובה זויצא לי לעבוד עם צוות 'אמאשל' פעם והלוואי ועוד הרבה היו מקצועיים כמוהם. כל הכבוד!
- 9.דור אבנעים 18/12/2014 14:47הגב לתגובה זוכל מותג בקהל היעד צריכים לייצר איתם תוכן לפחות פעם אחת.
- 8.מאור 18/12/2014 14:44הגב לתגובה זוהם לא לבד בנישה.
- 7.אילנית נגר 18/12/2014 14:35הגב לתגובה זואתר מקסים כתוב ומצולם היטב, נהנית לקרוא את מגוון התכנים. בהצלחה עלו והצליחו
- 6.מישהי 18/12/2014 14:35הגב לתגובה זואבל זה לא שבאתר אצלה אין באנרים.. יש הרבה
- 5.מאוהב בך, מאוהב בו, מאוהב בהם, מאוהב בכם (ל"ת)מיכאל מור יוסף 18/12/2014 14:16הגב לתגובה זו
- 4.נוגה 18/12/2014 13:47הגב לתגובה זותמשיכו ככה. אתם עושים עבודה נפלאה עם המון נשמה.
- 3.אני אוהבת את האתר הזה. אבל יש לו גם מתחרים (ל"ת)גילת 18/12/2014 13:37הגב לתגובה זו
- 2.אוי כמה שהם מקסימים (ל"ת)אורית 18/12/2014 13:35הגב לתגובה זו
- 1.מיכאל 18/12/2014 13:30הגב לתגובה זובהחלט אתר יוצא דופן גם לגולשות וגם למפרסמים. שאפו