שינוים במערך הפרסום של 'כלמוביל': תקציב הטרייד-אין עובר לפובליסיס
תקציב הפרסום של שירותי הטרייד-אין בקבוצת כלמוביל מחליף ידיים. לאחר שטופל בשנים האחרונות על ידי גליקמן נטלר סמסונוב שמחזיק גם בתקציב יונדאי ומרצדס, עובר התקציב לידיו של פובליסיס ישראל , המטפל במקביל גם בתקציב הפרסום של מותג הרכב מיצובישי - כך נודע לאייס.
ההחלטה נידונה מזה תקופה ארוכה התקבלה לאחרונה על ידי צביקה פולק , מנכ"ל כלמוביל ו דוידי פיאמנטה , שמונה במרץ 2014 לעמוד בראש חטיבת הרכבים הפרטיים של כלמוביל הכוללת את יונדאי, מרצדס ומיצובישי.
כזכור, בתחילת 2012 ביצעה כלמוביל רה-ארגון במערך הפרסום שלה, עת החליטה להיפרד מ שלמור אבנון עמיחי ולהציב את תקציביה ב-2 משרדי פרסום: גליקמן נטלר סמסונוב וגלר נסיס דאז, ולימים פובליסיס ישראל. גליקמן קיבל לידיו את תקציבי הפרסום של יונדאי , מרצדס ושירותי ה טרייד-אין . גלר נסיס/פובליסיס החלו לטפל במותג מיצובישי .
נכון לעכשיו, השאלה שעוד נותרה פתוחה היא לגבי חלק הדיגיטל בתקציב הפרסום של הטרייד-אין בו מטפל כיום טוויסטד . לאייס נודע כי טרם התקבלה ההכרעה בנושא. על פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של הטרייד-אין עמד ב-2014 על כ-5.6 מיליון דולר במחירי מחירון המהויים בפועל כ-4 מיליון שקלים. ב-2013 עמד התקציב על כ-4.9 מיליון דולר במחירי מחירון.
עבור פובליסיס ישראל והעומד בראשה, ארי מלמוד , מדובר בצעד נוסף בכיוון הנכון, הפיננסי והמורלי. המשרד שלפני כשנתיים רשם שיאים שליליים של קיטון בגודלו ופרידה מתקציבים ביצע בשנה האחרונה פניית פרסה דרמטית עם צמיחה מרשימה וגיוס תקציבים סדרתי שכולל ברשימה חלקית את 'קופ"ח כללית', מכללת 'אפקה', 'הראל ביטוח', 'קנינוני עזריאלי', 'פיצה האט' ומותג החיתולים הפרטי של 'שופרסל' ועוד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.גם הדיגיטל יבוא (ל"ת)תותחים 28/12/2014 13:58הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.פובליסיס צוות מעולהענת פעם לקוח 28/12/2014 13:26הגב לתגובה זו0 0יותר טובים מהרבה הרבה אחרים ובלי פוזהסגור