סלקום, אורנג' ופלאפון לא ישכחו אותו: מיכאל גולן - איש השיווק של דצמבר

מייסד ומנכ"ל המפעיל הווירטואלי 'גולן טלקום' נבחר בזכות הצלחתו לחדור לשוק, ולמצב את החברה מיום השקתה כמובילה במהפכת מחירי הסלולר
 | 
telegram

מיכאל גולן , המנכ"ל והבעלים של חברת גולן טלקום , נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש דצמבר.

האיגוד בחר בגולן בזכות הצלחתו לחדור לשוק הסלולר בישראל, להביא למהפכת מחירים בקרב חברות הסלולר ולמצב את גולן טלקום מיום השקתה כמובילת המהפכה בשוק הסלולר, באמצעות הצעת חבילות "הכול כלול' משתלמות ושמירה על יתרון תחרותי במחיר.

השקת החברה נעשתה בשוק הסלולר של 2012 שהתאפיין כשוק רווי בו נמצאות שלוש מפעילות עם נתח שוק דומה של כ- 30%-35%. כשברקע המחאה החברתית, כניסתה של גולן טלקום אפשרה אלטרנטיבה זולה יותר לצרכן הישראלי והביאה לתחרות שהובילה לירידת מחירים כוללת בשוק הסלולר.

גולן טלקום הציעה, לראשונה בישראל, הצטרפות, רכישת קו וביצוע פעולות בחשבון אונליין, הפרדת כרטיס הסים מהמכשיר הנייד בעת הצטרפות למפעילה הסלולארית, שרות לקוחות בתוך החברה ומחיר זול לצרכן הישראלי. כתוצאה מכך, קיבלה גולן טלקום מעמד של חברה לגיטימית מול המתחרים, כשכיום היא עומדת על למעלה מ- 615 אלף לקוחות חדשים עם 12% נתח שוק, ומובילה בראש טבלת הניודים החודשית מדצמבר 2012 ועד היום.

גולן הוא בעל תואר שני בניהול, היה בעבר מנכ"ל חברת התקשורת FREE צרפת, ומכהן כמנכ"ל גולן טלקום משנת הקמתה ב-2011.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות