ג'יני. מדפסת האוכל בתלת מימד
צילום: יח"צ

פוגל יטפל בקמפיין למדפסת האוכל בתלת מימד: מודעה ראשונה - בדג הזהב

המדפסת בשם ג'יני היא פיתוח ישראלי של White Innovation בבעלות דורון מרקו. מירן פחמן: "לדורון ואילת מגי'ני יש ביצים שלא פגשתי אצל כל לקוח"
משה בנימין | (16)

להכניס קפסולה למכונה, ללחוץ על כפתור ולקבל ארוחה מוכנה ב-30 שניות. נשמע כמו מדע בדיוני? כן, אבל זה אמיתי לגמרי ומי שיכול לייצר את הפלא הזה היא מדפסת התלת מימד ג'יני שפותחה על ידי החברה הישראלית White Innovation בבעלות היזם דורון מרקו . החברה שנחשפה לראשונה בחודשים האחרונים החלה לעבוד עם משרד הפרסום פוגל אוגילבי כשיריית הפתיחה התקשורתית תהיה במסגרת תחרות הפרסום דג הזהב .

ג'יני תחל לשווק כבר בשבועות הקרובים בישראל, את המכונות ואת הקפסולות במגוון הטעמים, בקרב מספר מצומצם של חברות ומשרדים נבחרים. במודעה הראשונה של החברה באמצעות פוגל אוגילבי מככב סטיבן הוקינג, המדען והאסטרופיזיקאי המפורסם. שמו של הוקינג יצא למרחקים תודות למחקריו וגילויו הרבים בתחום מקור הקיום וחורים שחורים, אך גם בזכות עובדת היותו חולה ב-ALS (מחלת לו גריג) שבעקבותיה הוא סובל משיתוק מוחלט בגופו.

במשרד הפרסום מסבירים כי "המודעה שמה דגש על הגאונות של המכונה ועל הקלות שבהכנת האוכל באמצעות המדפסת". השימוש בדמותו של הוקינג המשותק הוא מן הסתם כדי להוכיח את אותה "קלות" שאליה מתכוונים במשרד.

אילת קרסו , מנכ"ל ג'יני: "חדשנות ויצירתיות הם מה שמניעים את המיזם הזה ואת החברה שלנו. לכן בחרנו לחשוף את ג'יני לראשונה דווקא במוסף שמפורסם בעיקר בגלל הקריאיטיביות שבו".

מירן פחמן , סמנכ"ל הקריאייטיב בפוגל: "לדורון ואילת מגי'ני יש ביצים שלא פגשתי אצל כל לקוח. הומור, תעוזה ואהבה לחדשנות ויצירתיות, מאפשרים להם להקים את המיזם שישנה את העולם ולנו כמשרד הפרסום שלהם, לתת להם פתרונות שיווקיים יוצאי דופן וקריאייטיב משובח".

קרדיטים: קופי: מור סיון, ארט: אור אטיאס, איור: ליאו אטלמן

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    שלום 01/01/2015 09:56
    הגב לתגובה זו
    שימוש ציני בבנכותו של אחד האנשים החכמים והמרתקים בעולם. מלבד הבורות והעלבון, המודעה בעיקר מדגישה את חוסר החוכמה במוצר.
  • משה 01/01/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
    מלבד הבורות והעלבון, התגובה שלך בעיקר מדגישה את חוסר החוכמה בעולם.
  • שלום 01/01/2015 14:08
    לא הבנתי כל כך את כוונתך
  • 11.
    עבודה יפה. מזל טוב :) (ל"ת)
    רז 31/12/2014 12:16
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    בעל הנס 31/12/2014 09:47
    הגב לתגובה זו
    הוכחה שאפשר לעשות בדג אחלה קריאייטיב גם למוצר אמיתי ולא רק מודעות ברנז'איות לתתי מותגים שאף אחד לא יראה חוץ מקהילת הקופירייטרים העבריים. שאפו.
  • 9.
    פוגל 31/12/2014 09:42
    הגב לתגובה זו
    פוגל היקרים: 1 - אתם חתומים על אחת מהכותרת היח"צ המוזרות ביותר של השנה. 2 - תפסיקו לפרגן כאן לעצמכם. זה מביך וזה שקוף. 3 - אבוי לנו אם הדג נראה כמו המודעה הזו.
  • 8.
    אהבתי (ל"ת)
    דור 30/12/2014 23:05
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    בושה וחרפה 30/12/2014 23:01
    הגב לתגובה זו
    חוסר הבנה בסיסי במחלת ALS וזלזול בקהל החולים ומשפחותיהם, וקהל המדענים וחובבי המדע. אף אחד שאוהב את סטיבן הוקינג לא יאהב את המודעה.
  • ירון 01/01/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    פשוט פגיעה ולעג לאנשים חולים
  • אוי אוי יוי.... (ל"ת)
    ברוך 31/12/2014 18:06
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    יוני 30/12/2014 22:47
    הגב לתגובה זו
    לא עובר מסך
  • 5.
    דנית 30/12/2014 21:27
    הגב לתגובה זו
    לראות את התביעה שיקבלו מהוקינג ברגע שזה יופיע בקאן
  • 4.
    מור סיון תעשה לי ילד (ל"ת)
    מועדון המעריצות 30/12/2014 20:10
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מוטי 30/12/2014 19:13
    הגב לתגובה זו
    אם המודעות יהיו ברמה זל שנה שעברה, יש פה פייבוריט חזק
  • 2.
    מסתורי 30/12/2014 17:56
    הגב לתגובה זו
    אחלה מודעה וביצוע מעולה
  • 1.
    סטיבן הוקינג 30/12/2014 16:56
    הגב לתגובה זו
    לתוך-המכונה?