לילך בת-און
צילום: יח"צ

שיחה עם ההורים: teenk ולילך בית-און יקימו בשותפות חברת בת לקהל ההורים

בית-און מסיימת את תפקידה כמנהלת שיווק תחום חטיפים בשטראוס וחוברת ל-teenk, המתמחה בבני נוער בהקמת חברת הבת בשם UPDATED parents
משה בנימין | (14)

משרד הפרסום teenk , המתמחה בבני נוער וצעירים, עושה צעד בנוסף בנסיון להשתלט על גזרת בני הנוער, והפעם באמצעות פנייה ישירה לקהל ההורים לבני נוער. משרד הפרסום יקים בשותפות עם לילך בית-און את חברת הבת UPDATED parents שתפקידה יהיה לתת ללקוחות המשרד פתרונות שיווק ופרסום בפנייה לקהל ההורים לצעירים. בית-און מסיימת בימים אלו את תפקידה בתור מנהלת שיווק תחום חטיפים מתוקים וחטיפי דגנים ב שטראוס . היא תשמש כמנכ"ל ובעלים משותף יחד עם משרד הפרסום teenk, בבעלות יניב ויצמן . במשרד מסבירים כי חברת הבת תהווה זרוע משלימה לעבודה של teenk בפנייה לבני נוער. "הקמת המשרד היא חלק מתוכנית אסטרטגית של המשרד להתמחות גם במתן פתרונות לקונה המרכזי בקרב קהל המטרה בו הוא מתמחה". לדברי ויצמן: "אחרי עשור שבו התמחינו ב-teenk בפניה לבני נוער, ברור לנו הצורך גם בפנייה משלימה לקהל ההורים המהווים את הקונה המרכזי בכל בית. לצד ההשפעה העצומה שיש לבני הנוער בכל הקשור לצריכה, להורים יש מוטיבציות ורצונות שיש לקחת בחשבון בכל תהליך פרסומי ושיווקי". לילך בית-און: "שמה של החברה UPDATED parents מבוסס על התובנה העיקרית, כי במרוץ החיים המטורף מחד וקצב השינויים שהעולם עובר מאידך, נוצרים בקרב ההורים העסוקים בג'ינגול החיים פערי ידע גדולים, הם חשים לא רלוונטיים וערוץ התקשורת בינם לבין ילדיהם הולך ומצטמצם. החברה נועדה לשמש כגשר תקשורתי שיצמצם את הפער הבין דורי וזאת באמצעות עדכון שוטף של ההורים במגמות, טרנדים, מוצרים נחשקים ועוד בקרב ילדיהם".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    הסרט אפס ביחסי אנוש נכתב עליה (ל"ת)
    אני רק רושמת את זה.. 11/01/2015 10:25
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    הם פתאום מבינים בהורות?? (ל"ת)
    מויישה גרוייס 03/01/2015 01:16
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    בכל מקום שמחו להיפטר ממנה וטינק לוקחים סיכון (ל"ת)
    הפיצוץ עניין של זמן 02/01/2015 20:34
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    האיש שבפנים 02/01/2015 16:34
    הגב לתגובה זו
    לאאאאאאאא. לילך היא כל כך לא. וטינק כבר מזמן לא. אז בגדול כתבה כל כך לאאאאאא.
  • 8.
    אופיר 01/01/2015 15:46
    הגב לתגובה זו
    היום בני הנוער באים אליהם בשביל התגמול. הם לא באמת מייצרים תוכן או ערך למותגים
  • 7.
    לילך מקסימה. נפלה ברשת של התחמן (ל"ת)
    אפרת 01/01/2015 11:39
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    עכשיו הצעקות והרעש יעברו למסדרון אחר (ל"ת)
    רקיט, שטראוס.. 01/01/2015 11:38
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    זאת הצווחנית משטראוס? (ל"ת)
    יניב תיזהר! 01/01/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אבא 31/12/2014 19:21
    הגב לתגובה זו
    מנהלת מותג בינונית ומטה
  • 3.
    שמוליק קיפוד 31/12/2014 19:12
    הגב לתגובה זו
    אתה נניח פרסומאי היא מנהלת מותג. מאיפה הידע מה מעניין הורים? מרגיש שאתה מתעסק יותר ביחצ ופחות בעשייה אמיתית.
  • 2.
    לימור 31/12/2014 16:03
    הגב לתגובה זו
    בני נוער מעולם ובשום מקום בעולם לא השפיעו על רכישות לבית
  • 1.
    מיכל 31/12/2014 15:52
    הגב לתגובה זו
    מתבגרים לא רוצים לראות את ההורים בתמונה. אתרי אימהות בלינגבלינג אמא של ועשר פלוס שעושים את זה מעולה.
  • מסכימה בהחלט.עלול אפילו לפגוע בתדמיתי של טינק (ל"ת)
    מנהלת פרסום וותיקה 31/12/2014 20:32
    הגב לתגובה זו
  • ניר 01/01/2015 15:54
    של נצלני קטינים ועושקי מותגים שכסף יש להם ושכל אין?