ההפתעה של מקאן למשתמשי טינדר בסילבסטר: מדרכה, אסלה ופח אשפה
לקראת הסילבסטר שידוע כמועד פורענות, השיק מקאן מהלך דיגיטלי ערמומי וחכם עבור הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול. שתית? זה מה שיחכה לך בחוץ
משה בנימין span > a > | 
לקראת הסילבסטר שנחגג אתמול וידוע כמועד לפורעניות ושתייה מופרזת בקרב צעירים היוצאים לבלות - מקאן דיגיטל והרשות למלחמה בסמים ואלכוהול חיכו לבליינים עם הפתעה ערמומית בטינדר - אפליקציית ההיכרויות הפופלרית.
המסר אותו ביקשה הרשות להעביר לצעירים המבלים הוא ברור ופשוט: "לא להגזים בשתייה בסילבסטר". במשרד הפרסום בחרו להשתמש בטינדר לטובת המהלך, בהתבסס על התובנה שאפליקציית ההיכרויות פעילה מאוד בקרב צעירים, וכן לקראת בילויי סוף שבוע ואירועים מיוחדים כגון הסילבסטר.
טינדר. המדרכה מחכה לכם
טינדר. מקסימום תתנשקי עם חומה
במשרד מסבירים כי הקמפיין נועד לפגוש את הצעירים במקום שבו הם מחפשים דייטים לסילבסטר כדי שיהיה להם עם מי להתנשק בחצות - טינדר.
המשרד פתח פרופילים פיקטיביים של אסלה, חומה, מדרכה, פח אשפה, מדרגות וכו', כאשר המסר למשתמשים המופתעים היה: "אם תשתה יותר מדי בסילבסטר, כנראה שבסוף תתנשק עם אסלה".
בפרופילים הפיקטיביים הופיע הלוגו של הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול לצד כיתוב שמתאר את המוצג בדף כגון התיאור שמלווה את המשתמשים באפליקציית טינדר. לדוגמא "מדרכה, 30. מלאה במסטיקים, אוהבת שדורכים עליה". תחת החומה נכתב: "דביקה וקרה, אבל תמיד תהיה שם אם תרצו להישען עליה".
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.גרוע ברמה של מעריב לנוער או ראש 1ת״אביבי 05/01/2015 10:05הגב לתגובה זו0 0מת הפרסום בישראל, רמה נמוכה ממשסגור
-
1.מגניב מאוד (ל"ת)האמיתי 01/01/2015 18:40הגב לתגובה זו0 0סגור