בגלל מהפכת הסלולר המטורפת: מיכאל גולן נבחר לאיש השיווק של שנת 2014
שבועיים לאחר שנבחר לאיש השיווק של דצמבר , מיכאל גולן קוטף גם את התואר השנתי של איגוד השיווק - איש השיווק של שנת 2014. על הבחירה הוכרז לפני שעה קלה (יום ב') במהלך כנס השיווק.
גולן, המנכ"ל והבעלים של גולן טלקום, נבחר בזכות הצלחתו לחדור לשוק הסלולר בישראל ולהביא למהפכת מחירים בקרב חברות הסלולר, והורדת המחירים ממאות שקלים בחודש, לעשרות שקלים ואף פחות. בסלקום, פלאפון ואורנג' כנראה לא ישכחו אותו כל כך מהר.
גולן הצליח למצב את החברה מיום השקתה כמובילת המהפכה בשוק הסלולר, באמצעות הצעת חבילות "הכול כלול" משתלמות ושמירה על יתרון תחרותי במחיר. השקת החברה ב-2012 כששוק הסלולר התאפיין כשוק רווי בו נמצאות 3 מפעילות עם נתח שוק דומה של כ-30%-35%.
כשברקע המחאה החברתית, כניסתה של 'גולן טלקום' אפשרה אלטרנטיבה זולה יותר לצרכן הישראלי והביאה לתחרות שהובילה לירידת מחירים כוללת בשוק הסלולר. גולן טלקום הציעה לראשונה בישראל הצטרפות, רכישת קו וביצוע פעולות בחשבון אונליין, הפרדת כרטיס סים מהמכשיר הנייד בעת הצטרפות למפעילה הסלולרית, שירות לקוחות בתוך החברה ומחיר זול לצרכן. כתוצאה מכך, קיבלה גולן טלקום מעמד של חברה לגיטימית מול המתחרים, כשכיום היא עומדת על למעלה מ- 615 אלף לקוחות חדשים, עם נתח שוק שעומד על 12% - ומובילה בראש טבלת הניידים החודשית מדצמבר 2012 ועד היום.
בנימוקי ועדת השיווק של האיגוד השיווק נמסר כי "מיכאל גולן, איש שיווק יוצא דופן, בעל חזון ורצון לשינוי, עם כוח אדיר ומוטיבציה להשפיע הצליח לגרום למהפכה אמיתית בכך שיצר תחרות מחירים, חדשנות וגיוס מספר משתמשים רב בזמן כה קצר".
תואר איש השיווק של החודש ואיש השיווק של השנה מוענקים לאנשי השיווק שאופיינו בייחודיות ובחדשנות. חברי האיגוד קיבלו את רשימת נבחרי החודש והתבקשו לבחור מתוכה 3 הראויים ביותר לתואר איש השיווק של השנה. בדירוג הסופי ניתן משקל של 75% לדירוג שקבעה ועדת השיווק ו-25% לדירוג החברים.
השנה נבחרו כאנשי השיווק החודשיים, העיתונאי בן כספית על המהלך להחדרת השבועון 'סופשבוע' (ינואר); לבנת פורן - הבעלים והמנכ"ל של 'המרכז למימוש זכויות רפואיות' (פברואר); ניר קניאס - סמנכ"ל השיווק של טרה (מארס); אורית גרינבאום-ליפסקי - מנהלת השיווק שטראוס מים ישראל (אפריל); יעל פודולסקי - מנהלת השיווק של סוגת (מאי); אורן בר גיל - סמנכ"ל השיווק של קרולינה למקה ברלין (יוני); האזרח הישראלי - בזכות האחדות, הנדיבות, התנדבות וערבות הדדית במהלך מבצע צוק איתן (יולי); מנכ"ל החינוכית אלדד קובלנץ (אוגוסט); חלי ממן - מנכ"לית ומייסדת קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא (ספטמבר); אלעד רביד - מנהל השיווק של חטיבת המזון הטרי בשטראוס (אוקטובר); תרי ישכיל - סמנכ"לית השיווק והפרסום של פסגות בית השקעות (נובמבר), וכמובן מיכאל גולן בדצמבר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.מיכאל ישראבלוףמנוי גולן מיואש ! 12/01/2015 19:43הגב לתגובה זו0 0תקשיב טוב מיכאל אתם ישראבלוף. לפני שבוע התקשרתי למוקד שלך להתלונן על גלישה איטית. בגלל תור ארוך השארתי מס' נייד לחזרה ע"י נציג כשיפנה . עבר שבוע ועדיין הנציג לא התפנה. בכל פנייה טלפונית למוקד שלכם כאשר אני מקיש את מס' הסלולרי שלי להתקשרות חוזרת המענה הקולי מכריז שהפנייה עם מס' זה רשומה אצלם והנציג יחזור אלי כאשר יתפנה. עבר שבוע וכנראה לנציג יש עצירות קשה ועדיין לא התפנה. בכוונתי לפנות למועצה לצרכנות שיקישו את המס' שלי ויגיעו לנציג שלכם בשירותים. מגיע לך קנס של מיליונים כמו להוט כדי שתלמד לתת שירותסגור
-
עבר כבר יותר משבועמיואש 13/01/2015 18:17הגב לתגובה זו0 0עדיין הנציג לא יצא מהשירותים מיכאל קפוץ תבדוק מה קורה אצלכם בשירותים מיכאל לא מגיע לך שום פרס שירות = 00סגור
-
היי! אתה לא תדבר ככה לאיש השיווק של השנה (ל"ת)אנונימי 13/01/2015 10:26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.ככה חושבים אנשי שיווקאנונימי 12/01/2015 14:23הגב לתגובה זו0 0"אני הכי זול" נחשב למהלך שיווקי הטוב ביותר. אין שום דבר רע בלהוריד מחירים אבל לקרוא לזה מהלך שיווקי, נו באמת. ואלה האנשים שמאשרים או לא קמפיינים פרסומיים. איזה עולבסגור
-
גאוני - החכמה זה שיתפסו אותך ככזהיוסי 12/01/2015 15:23הגב לתגובה זו0 0על זה הוא זכה. ככה חושבים אנשי שיווק - אתה לא כזה חכחם...סגור
- טען עוד
-
נכון, אתה חכם. ומתוחכם כל כך. (ל"ת)אנונימי 13/01/2015 10:25הגב לתגובה זו0 0סגור