יגאל בראון ואמיר גיא
צילום: צילום: קובי קנטור

שבוע הפרסום של Adweek יגיע לישראל? המנכ"ל יגיע ארצה לפגישות

שבוע Adweek מתקיים רק בניו יורק ולונדון ונחשב לאירוע חשוב בתעשיית הפרסום. המנכ"ל מתיו צ'כנר ייפגש עם נציג, רון חולדאי ובכירים נוספים
משה בנימין | (1)
נושאים בכתבה AdWeek אמיר גיא

האם פסטיבל הפרסום של ADWEEK המוכר יותר בשם שבוע ADWEEK יגיע לישראל? מנכ"ל ADWEEK לורד מת'יו צ'כנר (Lord Matthew J. Scheckner) יגיע לישראל בשבוע הקרוב לסדרת פגישות במטרה לקיים את האירוע הבינלאומי תחת השם ADVERTISING WEEK בתל אביב.

צ'כנר ייפגש עם משרדי החוץ, התמ"ת, התיירות, עיריית ת"א, קרן JVP, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, בכירי תעשיית הפרסום וגופי מדיה גדולים.

ADWEEK כיום מתקיים רק בניו יורק ולונדון, ונחשב לאחד האירועים החשובים בתעשיית הפרסום העולמית, לצד תחרויות פרסום מפורסמות כגון פסטיבל קאן. האירוע נמשך שבוע ובמהלכו מתקיימים 250 דיונים, פאנלים והרצאות בנושאים עדכניים, ובהשתתפות בכירי הדוברים מתחומי הפרסום, השיווק, האינטרנט והמדיה בעולם. בין שותפי המדיה שכבר חתומים על האירועים בארה"ב ולונדון: גוגל , מיקרוסופט, ITV, יאהו, AOL, אמזון, הגארדיין, ועוד.

אמיר גיא , יו"ר איגוד חברות הפרסום מסר: "לאחר מגעים ארוכים עם הנהלת ADWEEK העולמי ולאחר שביולי נדחה ביקורו בגלל צוק איתן, מגיע בשבוע הבא - לורד מתיו צ כנר, מנכ ל ADWEEK, לבחון עם איגוד הפרסום את קיום האירוע בתל אביב. למדינת ישראל ולתעשיית הפרסום והמדיה זהו אירוע מכונן. עשרות אנשי פרסום שיווק ודיגיטל מהעולם ייקחו בו חלק ויקיימו כאן סדנאות, דיונים ופאנלים שיעסקו בעתיד התעשייה העולמית, טרנדים חדשים, קריאייטיב פורץ דרך ומודלים של עבודה על קמפיינים מהמצליחים ביותר בעולם. לארץ יגיעו להשתתף באירועי שבוע הפרסום, אנשי המקצוע הפועלים בחזית הפרסום והשיווק העולמיים. אנו נערכים למרתון פגישות במהלך ביקורו, עם משרדי ממשלה, עיריית תל אביב וכמה מגופי המדיה הגדולים בישראל שרואים באירוע הזדמנות להיות שותפים למהלך גדול ומשמעותי מבחינה מקצועית ולאומית".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    משה 18/01/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    מתי הכנס ואיך ניתן לקנות כרטיסים?