קצת תרבות: 'צדר:יריב' יטפל בתקציב המיתוג והפרסום של פסטיבל ישראל

צוות הפסטיבל תחת ניהולו של איל שר והמנהל האומנותי איציק ג'ולי כולל את אורה לפידות ביח"צ, פנינה פישר-עדן בשיווק ואורית פיקלר במכירות
 | 
telegram
(1)

פסטיבל ישראל - הפסטיבל הרב תחומי הבינלאומי השלים את בניית מערך השיווק, הפרסום ויחסי הציבור לקראת הפסטיבל ה-54 במספר, שיתקיים בין ה 28 במאי וה-18 ביוני 2015. במסגרת זו בחרו מארגני הפסטיבל במשרד הפרסום צדר:יריב בבעלותם של אסי יריב וגדי צדר לטיפול בתקציב המיתוג והפרסום.

בהנהגת המנכ"ל החדש של הפסטיבל איל שר והמנהל האמנותי החדש איציק ג'ולי נקבע הצוות המקצועי של הפסטיבל שיכלול את צוות ההפקה הוותיק בראשותה של מירי מינירב, משרד יחסי הציבור של אורה לפידות שימשיך ללוות את הפסטיבל ומינויים חדשים: מנהלת השיווק פנינה פישר-עדן, מנהלת המכירות אורית פיקלר ומשרד הפרסום 'צדר:יריב' אותו רתם הפסטיבל בהליך בחירה.

לדברי איל שר: "בתהליך בחירת משרד הפרסום נדרשו כל המשרדים שהשתתפו ללמוד לעומק את אתגריו ויעדיו של הפסטיבל ולהציע מגוון עשיר ומעורר מחשבה של כיווני עבודה אפשריים. הבחירה בצדר:יריב משקפת את האופן בו אנו רואים את מקומו של פסטיבל לאומי בירושלים בנוף התרבות הארצי והבינלאומי ואת האמון שלנו ביכולת היצירתית והמקצועית של המשרד להשתלב בתכנית העבודה שלנו להשגת יעדינו האמנותיים והשיווקיים".


תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קאפים
    הדנה הראשונה 27/01/2015 18:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד! אין עליכם חיבוקים וגעגועים
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות