קצת תרבות: 'צדר:יריב' יטפל בתקציב המיתוג והפרסום של פסטיבל ישראל
פסטיבל ישראל - הפסטיבל הרב תחומי הבינלאומי השלים את בניית מערך השיווק, הפרסום ויחסי הציבור לקראת הפסטיבל ה-54 במספר, שיתקיים בין ה 28 במאי וה-18 ביוני 2015. במסגרת זו בחרו מארגני הפסטיבל במשרד הפרסום צדר:יריב בבעלותם של אסי יריב וגדי צדר לטיפול בתקציב המיתוג והפרסום.
בהנהגת המנכ"ל החדש של הפסטיבל איל שר והמנהל האמנותי החדש איציק ג'ולי נקבע הצוות המקצועי של הפסטיבל שיכלול את צוות ההפקה הוותיק בראשותה של מירי מינירב, משרד יחסי הציבור של אורה לפידות שימשיך ללוות את הפסטיבל ומינויים חדשים: מנהלת השיווק פנינה פישר-עדן, מנהלת המכירות אורית פיקלר ומשרד הפרסום 'צדר:יריב' אותו רתם הפסטיבל בהליך בחירה.
לדברי איל שר: "בתהליך בחירת משרד הפרסום נדרשו כל המשרדים שהשתתפו ללמוד לעומק את אתגריו ויעדיו של הפסטיבל ולהציע מגוון עשיר ומעורר מחשבה של כיווני עבודה אפשריים. הבחירה בצדר:יריב משקפת את האופן בו אנו רואים את מקומו של פסטיבל לאומי בירושלים בנוף התרבות הארצי והבינלאומי ואת האמון שלנו ביכולת היצירתית והמקצועית של המשרד להשתלב בתכנית העבודה שלנו להשגת יעדינו האמנותיים והשיווקיים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.קאפיםהדנה הראשונה 27/01/2015 18:44הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד! אין עליכם חיבוקים וגעגועיםסגור