שלב ההגשות בתחרות אפי 2015 נפתח: מחזרים אחר משרדי הפרסום הקטנים
תחרות האפקטיביות בפרסום - האפי - יוצאת לדרכה. שלב הגשת העבודות לתחרות הבינלאומית המיוצגת ומנוהלת בישראל על ידי איגוד הפרסום, איגוד השיווק הישראלי והמי"ל נפתח כאשר הדד-ליין להגשות יהיה ב-28 באפריל 2015.
השינוי המהותי בתחרות שתערך השנה הוא החיזור אחר משרדי הפרסום הקטנים. בהנהלת האפי מסבירים, כי בהתאם למסקנות התחרות מהשנה שעברה, הוחלט לעדכן את קטגוריית תקציבים קטנים כך שתותאם גם למשרדי פרסום קטנים, וכן לפצל את קטגוריות ה"מזון" וה"פעילות החברתית והציבורית" ל-2 תתי קטגוריות.
כבכל שנה, יוכלו כל החברות המשתתפות להגיש מהלכים המציגים פעילות שיווקית ופרסומית ואת תוצאותיהם במסגרת 17 קטגוריות שונות ביניהן: מוצרי מזון, משקאות, תקשורת ומדיה, פיננסים, קמעונאות, רכב ותחבורה, Media Innovation, מוצרים דיגיטליים ועוד, לצד תחרות האפי פלטינום בה נבחנים הישגים לאורך זמן (מהלכים מתמשכים בין 3-5 שנים).
כאמור, קטגוריית התקציבים קטנים הורחבה ומשנה זו תכלול גם משרדי פרסום קטנים בני 5 שנים ומטה ו/או בעלי מחזור שנתי שאינו עולה על 7 מיליון שקל. בנוסף שתי קטגוריות פוצלו לתתי קטגוריות: קטגוריית המזון תתפצל מעתה ל"מוצרי מזון" ו"משקאות" וקטגוריית "פעילות חברתית וציבורית" תפוצל לעמותות ולמגזר עסקי.
בתום תהליך הגשת העבודות יחל הליך השיפוט הכולל שני סבבים הכוללים קריאת חומר כתוב (המציג את הרעיון והמהלכים האסטרטגיים שנעשו במסגרת הפעילות השיווקית) וצפייה באלמנטים הקריאטיביים שליוו את המהלך, שבסופם ייקבעו הזוכים בכל קטגוריה, הזוכה בפרס ה- Grand Effie (מהלך השיווק והפרסום של השנה) והזוכה בפרס ה- Effie Platinum (הישגים לאורך זמן).
סגל השופטים כולל למעלה מ-70 שופטים, בתוכם אנשי שיווק, פרסומאים, אנשי יח"צ, יעוץ ומחקר, ואנשי אקדמיה בעלי תואר דוקטור ומעלה העוסקים בהוראה פעילה במוסדות להשכלה גבוהה. צוות שיפוט מיוחד המונה
מנכ"לים בכירים במשק בלבד, בראשותו של יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר התחרות ישפוט את המהלכים שעלו לגמר בקטגורית ה- Effie Platinum. ציונם יהווה 50% מסך הציון הכולל. ארוע הענקת הפרסים ייערך בטקס חגיגי בתחילת חודש יולי.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.יותר הגשות יותר הכנסות (ל"ת)יפה מאוד 11/02/2015 21:20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.האפ"י איבד משמעות ברגע שנתנו פרס לקוקה קולהביזיון 11/02/2015 16:47הגב לתגובה זו0 0אפשקטיביות שיווקית על מהלך מועתק מאוסטרליה. ביזיוןסגור