עכשיו זה רשמי: לאחר 17 שנים קבוצת עמינח נפרדת מגליקמן נטלר סמסונוב

תקציב הפרסום של קבוצת עמינח שכוללת 3 רשתות ומספר מותגים מוערך בכ-20 מיליון שקל לשנה במחירים ריאליים. בעמינח אישרו את הפרטים
 | 
telegram

לאחר 17 שנים של פעילות משותפת, מהארוכות בתעשיית הפרסום הישראלית, וצמיחה של שני הגופים יחד - תקציב הפרסום של קבוצת עמינח מסיים את ההתקשרות והרומן הארוך עם משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב

המשמעות בפועל היא שקבוצת עמינח תחל לרכוש מתחילת החודש הבא (ה-1 במארס) את כל המדיה בעצמה, באופן ישיר. כמו כן, במסגרת זו, פעילות הפרסום והקריאייטיב תתבצע כפעילות פנימית בתוך החברה ובאמצעות פרילנסרים. ההחלטה שניתן להגדיר אותה כלא מקובלת (בלשון המעטה) בהתייחס לגודל החברה ותקציב הפרסום שלה התקבלה על ידי מנכ"ל הקבוצה רוני שוורץ.

הפרידה מעמינח תבוא לידי ביטוי בהיקף הפעילות של גליקמן נטלר סמסונוב שכבר ניצב במקום ה-5 בדירוג משרדי הפרסום על פי יפעת בקרת פרסום. עד כמה שזה נשמע מפתיע, תקציב הפרסום של עמינח מוערך בלמעלה מ- 20 מיליון שקל לשנה במחירים ריאליים ולפי מונחי יפעת בקרת פרסום עמד על כ-80 מיליון שקל בשנת 2014.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

קבוצת עמינח מורכבת מ-3 רשתות שפועלות תחת השמות: עמינח סנטר, אמריקן קומפורט וגוד נייט. בין המותגים המשווקים על ידה נמנים: עמינח, קינג קויל, ספפה, מיטה וחצי, סרטה סוויס פלקס, אינוביישן, עמינח מדיק ורים. 

בקבוצת עמינח אישרו את פרטי הידיעה. 

 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות