
תקציב עם חלב: 'גיל-עד תדמית' תנהל את היח"צ והדוברות של מחלבות גד
מחלבות גד בחרה בחברת יחסי הציבור גיל-עד תדמית לנהל את מערך יחסי הציבור והדוברות שלה. עד כה טופל התקציב במשרד של צבי וילדר. מחלבות גד היא מחלבה משפחתית שצמחה להיות הרביעית בגודלה בישראל. חברת יחסי הציבור והאסטרטגיה 'גיל-עד תדמית' מתמחה בייעוץ אסטרטגי ותקשורתי למגוון חברות, בין היתר לאיקאה - תקציב בו זכתה בשבועות האחרונים. עוד תקציבים בהם המשרד מטפל - דקסל פארמה, קבוצת נטו, ש. שסטוביץ, טושיבה ישראל, טמפו, ארומה ישראל, פיצה האט, מאפיות ברמן, שוקולד השחר, מוזס ועוד. החברה היא חלק מקבוצת תקשורת G group המוחזקת על-ידי אייל ויפית גרינברג, גילי כהן, אורן פלדמן ואור לובושיץ. לדברי גיל שגב, סמנכ"ל שיווק של מחלבות גד, "אנו מברכים על היציאה לדרך חדשה עם גיל-עד תדמית כחלק ממהלך שיווקי- אסטרטגי כולל, שאנו עוברים בימים אלו במחלבות גד ובטוחים כי העבודה ביחד תהיה רוויות אתגרים וענין. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לצבי וילדר על הליווי הצמוד לאורך 14 השנים, השותפות והתמיכה במותג מחלבות גד". גילי כהן, יו"ר 'גיל-עד תדמית', אמר: "אנו נרגשים וחשים כבוד גדול לפתוח את 2015 עם מחלבות גד במשרדנו, חברה עם מותג מרתק הצרוב בלב ליבה של תרבות הצריכה הישראלית ומהווה חלק בסיסי בסל המוצרים של כל בית בישראל. מאתגרת אותנו המשימה של עבודה עם מחלבה ותיקה ואהובה בעולמות החדשניים של יחסי הציבור בהם אנו פועלים".
- 5.בהצלחה! (ל"ת)יפית 14/03/2015 16:50הגב לתגובה זו
- 4.שרון 13/02/2015 09:10הגב לתגובה זומקצוענים ובעיקר אנשים טובים!עלו והצליחו
- 3.מירי 12/02/2015 20:25הגב לתגובה זוכל הכבוד
- 2.דובי 12/02/2015 20:23הגב לתגובה זומקצוענים
- 1.לקוחה 12/02/2015 19:28הגב לתגובה זועם צוות צעיר ומבריק