
הדסה דיגיטל: exactive של און יבין ונוה קרניאל זכה בתקציב פרסום של המכללה
משרד הפרסום exactive בבעלותם של נוה קרניאל ואון יבין זכה בתקציב הפרסום בדיגיטל של המכללה האקדמית הדסה - כך נודא לאייס. המשרד גבר על כ-17 משרדים שהתמודדו על התקציב ביניהם מקאן וואלי ו-JWT.
במסגרת ההסכם, יטפל המשרד בכלל הפעילות של המכללה בזירת הדיגיטל: מרמת האסטרטגיה והקריאייטיב, דרך ניהול הקמפיינים השונים ועד ניהול וביצוע של כלל ערוצי ה- performance והרשתות החברתיות. יוזכר עוד כי לפני כשבועיים פורסם על כך שהמשרד יקח חלק בקמפיין הבחירות לכנסת ל-20 כשיטפל בפעילות הדיגיטל של מפלגת כולנו בראשות משה כחלון. עוד בין לקוחות המשרד: ארומה, בנק לאומי, חברת התעופה UNITED, חברת IBM, יזמית הנדל"ן HAP Investments ועוד.
און יבין, מנכ"ל משותף ב-exactive: "אנו שמחים על הצטרפותה של מכללת הדסה למשפחת לקוחותינו. מדובר בארגון אקדמי מהמובילים בישראל ואנחנו גאים לצרף אותו לשורת המותגים המובילים, שמהווים כיום את לקוחות המשרד".