המכללה האקדמית הדסה
צילום: יח"צ

הדסה דיגיטל: exactive של און יבין ונוה קרניאל זכה בתקציב פרסום של המכללה

המשרד בבעלות נוה קרניאל ואון יבין, שלאחרונה החל לטפל בפעילות הדיגיטל של מפלגת 'כולנו' בראשות כחלון, גבר על 17 משרדים בדרך לזכיה בתקציב
משה בנימין |

משרד הפרסום exactive בבעלותם של נוה קרניאל ואון יבין זכה בתקציב הפרסום בדיגיטל של המכללה האקדמית הדסה - כך נודא לאייס. המשרד גבר על כ-17 משרדים שהתמודדו על התקציב ביניהם מקאן וואלי ו-JWT.

במסגרת ההסכם, יטפל המשרד בכלל הפעילות של המכללה בזירת הדיגיטל: מרמת האסטרטגיה והקריאייטיב, דרך ניהול הקמפיינים השונים ועד ניהול וביצוע של כלל ערוצי ה- performance והרשתות החברתיות.   יוזכר עוד כי לפני כשבועיים פורסם על כך שהמשרד יקח חלק בקמפיין הבחירות לכנסת ל-20 כשיטפל בפעילות הדיגיטל של מפלגת כולנו בראשות משה כחלון. עוד בין לקוחות המשרד: ארומה, בנק לאומי, חברת התעופה UNITED, חברת IBM, יזמית הנדל"ן HAP Investments ועוד.

 

און יבין, מנכ"ל משותף ב-exactive: "אנו שמחים על הצטרפותה של מכללת הדסה למשפחת לקוחותינו. מדובר בארגון אקדמי מהמובילים בישראל ואנחנו גאים לצרף אותו לשורת המותגים המובילים, שמהווים כיום את לקוחות המשרד".