הראשונים לזהות את ההזדמנות: 'יהושע' במודעות שקוראות לשרה לרהט בביתילי

מותג הריהוט הבין את הפוטנציאל הטמון בסרטון של מושיק גלאמין ושרה נתניהו והגיב מהר בסדרת מודעות משעשעת שקוראות לשרה לשפץ אצלם
 | 
telegram
(6)

מבול המודעות, הסרטונים הויראליים, שלטי החוצות ומה לא שסובבים את קמפיין בחירות 2015 של המפלגות הוא הזדמנות מצוינת למהלכים מהירים ב"גניבה" של חברות מסחריות שיכולות, מנסות ולעיתים מצליחות לתפוס טרמפ עם קריצה משעשעת - בדיוק כפי שמשרד הפרסום יהושע TBWA עשה עבור מותג הריהוט ביתילי.

יממה לאחר סרטו של מושיק גלאמין, בו הוא מבקר במעונו של ראש הממשלה וזוכה לאירוח וסיור מלכותי על ידי רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו - מותג הריהוט ביתילי העלה 3 מודעות שלוקחות את הסיור (שבעצמו נראה פארודי) למקום המצחיק והמאוד מתבקש, כשהם מציעים לשרה לרהט מחדש את ביתה המתפורר באמצעות ביתילי.

כותרת ראשית

- כל הכותרות


בשעות אלו ביתילי "חוגגת" על חשבון ראש הממשלה ורעייתו בעמוד הפייסבוק של החברה כשהן נענים לדרישות הקהל ומעלים את הסרטון המדובר של גלאמין ושרה. המודעות זכו לכ-100 שיתופים וכ-800 לייקים והתגובות מעורבות. חלק מהגולשים קוראים לביתילי "להתבייש מכיוון שזו לא בדיחה" ואילו גולשים אחרים עונים ש"זו אכן הבדיחה, עלינו". גולשים נוספים משבחים את הרעיון וקוראים לו גאוני בעוד שאחרים מאחלים לביתילי תביעה מצד נצניהו על גניבת זכויות יוצרים ושימוש בתמונה. 

תגובות לכתבה(6):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מרבדים עשתה לה. נודע בשערים בעלה ...
    יוספ רבי 20/02/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים יקרים. לפי הבנתי ועניות דעתי ברגע שהאיש נכנס לצלם ברשות בבית הזה הרי בנבות הללו מותר לכול מאן דהולעשות שמוש בצלום הזה ובוארינטים שלו .האיומים של תביעות לא במקומם . כי לא נראית לי עילה לתביעה. אבל תתכן תביעה של שטיחי הבית שביזו אותם והראו אותם בקלונם בשובכן פרקדן חשופות למצלמה על האריחים של הבית ללא בקשת רשותם כאשר הם לא מכוסים כראוי לשם הסתרת החרפה בהיותם בלויים. שבת שלום
    סגור
  • 5.
    ביבי ושרה
    הפרסומאי 20/02/2015 04:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבוד רב לפרסום יהושוע מהלך שיווקי מבריק אם כי לשייך בימים אלו את ביתילי מותג מצליח למותג כושל כמו ביבי ושרה זה בעייתי ולא נכון,אבל מה לא עושים על מנת שידברו על המוצר שלך וזה קורה עובדה שאני מגיב.
    סגור
  • 4.
    ברכץ יא תותח! הפגזת! (ל"ת)
    לא מכיר אותו אישית 18/02/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    רעיון טוב, קופי נורא
    חנה 18/02/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקופי הקלוקל מקלקל את הרעיון כולו. ניסוחים לא אחידים, המון מלים מיותרות שהיה עדיף לוותר עליהן ובעיקר הזנחה של הטקסט לטובת הרעיון. הענף של היום: קופירייטרים שלא מבינים מה תפקיד הטקסט במודעה. עצוב.
    סגור
  • 2.
    הרעיון חמוד אבל
    ג.עמיחי 18/02/2015 01:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפטר את הארט
    סגור
  • טען עוד
  • 1.
    המודעות האלו עשות ממש רע לביתילי (ל"ת)
    מושיק גאלמי 17/02/2015 22:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות