הראשונים לזהות את ההזדמנות: 'יהושע' במודעות שקוראות לשרה לרהט בביתילי
מבול המודעות, הסרטונים הויראליים, שלטי החוצות ומה לא שסובבים את קמפיין בחירות 2015 של המפלגות הוא הזדמנות מצוינת למהלכים מהירים ב"גניבה" של חברות מסחריות שיכולות, מנסות ולעיתים מצליחות לתפוס טרמפ עם קריצה משעשעת - בדיוק כפי שמשרד הפרסום יהושע TBWA עשה עבור מותג הריהוט ביתילי.
יממה לאחר סרטו של מושיק גלאמין, בו הוא מבקר במעונו של ראש הממשלה וזוכה לאירוח וסיור מלכותי על ידי רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו - מותג הריהוט ביתילי העלה 3 מודעות שלוקחות את הסיור (שבעצמו נראה פארודי) למקום המצחיק והמאוד מתבקש, כשהם מציעים לשרה לרהט מחדש את ביתה המתפורר באמצעות ביתילי.
בשעות אלו ביתילי "חוגגת" על חשבון ראש הממשלה ורעייתו בעמוד הפייסבוק של החברה כשהן נענים לדרישות הקהל ומעלים את הסרטון המדובר של גלאמין ושרה. המודעות זכו לכ-100 שיתופים וכ-800 לייקים והתגובות מעורבות. חלק מהגולשים קוראים לביתילי "להתבייש מכיוון שזו לא בדיחה" ואילו גולשים אחרים עונים ש"זו אכן הבדיחה, עלינו". גולשים נוספים משבחים את הרעיון וקוראים לו גאוני בעוד שאחרים מאחלים לביתילי תביעה מצד נצניהו על גניבת זכויות יוצרים ושימוש בתמונה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
6.מרבדים עשתה לה. נודע בשערים בעלה ...יוספ רבי 20/02/2015 15:13הגב לתגובה זו0 0חברים יקרים. לפי הבנתי ועניות דעתי ברגע שהאיש נכנס לצלם ברשות בבית הזה הרי בנבות הללו מותר לכול מאן דהולעשות שמוש בצלום הזה ובוארינטים שלו .האיומים של תביעות לא במקומם . כי לא נראית לי עילה לתביעה. אבל תתכן תביעה של שטיחי הבית שביזו אותם והראו אותם בקלונם בשובכן פרקדן חשופות למצלמה על האריחים של הבית ללא בקשת רשותם כאשר הם לא מכוסים כראוי לשם הסתרת החרפה בהיותם בלויים. שבת שלוםסגור
-
5.ביבי ושרההפרסומאי 20/02/2015 04:51הגב לתגובה זו0 0כבוד רב לפרסום יהושוע מהלך שיווקי מבריק אם כי לשייך בימים אלו את ביתילי מותג מצליח למותג כושל כמו ביבי ושרה זה בעייתי ולא נכון,אבל מה לא עושים על מנת שידברו על המוצר שלך וזה קורה עובדה שאני מגיב.סגור
-
4.ברכץ יא תותח! הפגזת! (ל"ת)לא מכיר אותו אישית 18/02/2015 14:31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.רעיון טוב, קופי נוראחנה 18/02/2015 10:30הגב לתגובה זו0 0הקופי הקלוקל מקלקל את הרעיון כולו. ניסוחים לא אחידים, המון מלים מיותרות שהיה עדיף לוותר עליהן ובעיקר הזנחה של הטקסט לטובת הרעיון. הענף של היום: קופירייטרים שלא מבינים מה תפקיד הטקסט במודעה. עצוב.סגור
-
2.הרעיון חמוד אבלג.עמיחי 18/02/2015 01:21הגב לתגובה זו0 0לפטר את הארטסגור
- טען עוד
-
1.המודעות האלו עשות ממש רע לביתילי (ל"ת)מושיק גאלמי 17/02/2015 22:24הגב לתגובה זו0 0סגור