נחיתה רכה לאחר הפרישות: אקליפטוס תטפל בתקציב הדיגיטל של חברת אזורים
למרות הפרישות של שניים מעמודי התווך של סוכנות הדיגיטל אקליפטוס - החברה משדרת עסקים כרגיל ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר זכייה בתקציב פרסום בעל משקל. הסוכנות תטפל בחלק הדיגיטל בתקציב הפרסום של חברת אזורים שלאחרונה נפרדה מאדלר חומסקי והעבירה את חלק האופליין לידי מקאן תל אביב. על פי אקליפטוס, חלק הדיגיטל בתקציב הפרסום של אזורים צפוי לעמוד על 8 מיליון שקלים לשנה הקרובה.
כזכור, בחודש האחרון עזבו את קליפטוס סמנכ"ל הקריאייטיב מעיין דר שעברה לבאומן בר ריבנאי בו תשמש כמנהלת קריאייטיב דיגיטל, ובמקביל, מחליפה של דר באקליפטוס - ארנון רותם - מונה בתחילת החודש לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב. הפרישה המשמעותית יותר היתה של המנכ"ל והשותף מאור חן שהצטרף למקאן תל אביב והשאיר את משבצת המנכ"ל לאלעד סטפנסקי שהיה שותפו לתפקיד בשנה האחרונה.
אלעד סטפנסקי מנכ"ל אקליפטוס אמר: "יש כאן חיבור טבעי בין 2 חברות עם DNA וערכים משותפים. אזורים הינו מותג שמדבר לאנשים, ובונה קהילות לאנשים מתוך ראייה אמיתית של הצרכן הסופי הן מבחינת השירות והן מבחינת המוצר. אקליפטוס הינה סוכנות פרסום שצמחה מהשטח, מהרשתות החברתיות ומהאנשים ולכן יש כאן חיבור טבעי ואמיתי. אנו מתרגשים להיות שותפים אסטרטגיים ומחכים להגיע יחד לפסגות חדשות".
קארן אבנם, מנהלת חטיבת הלקוחות של אזורים: "אני מברכת ומאחלת הצלחה רבה לשותפים החדשים שלנו, אשר מחזיקים במוניטין, ידע וניסיון עשירים בתחומם. אני מאמינה כי יחד איתם נוכל לעמוד בכל האתגרים המשמעותיים ששמנו לעצמנו בשנים הקרובות. תכנית העבודה של אזורים בשנים הקרובות מתאפיינת בהשקת פרויקטים גדולים ומשמעותיים בשוק הנדל"ן, קפיצת מדרגה בתפיסת המותג ובכניסה לעולמות האינטרקטיב והחדשנות במערכת היחסים עם לקוחותיה".
בין לקוחות אקליפטוס נמנים אוראו, מילקה, טיב טעם, ג'ייקובס, דורקס, וניש קליה, רשת מלונות פתאל, ויט, אלדן ועוד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.לא כבוד גדולטעות 24/02/2015 19:14הגב לתגובה זו0 0חברה פחסגור