יש נציג ב-Clio: טל ריבן מאדלר חומסקי ישפוט בפרינט וחוצות בתחרות הפרסום

סמנכ"ל הקריאייטיב של אלדר חומסקי ישפוט בתחרות הבינלאומית הנערכת מדי שנה בניו יורק. בעבר זכו בה גיתם BBDO ושלמור אבנון עמיחי y&r
 | 
telegram
(7)

סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי טל ריבן ישפוט השנה בתחרות הפרסום הוותיקה והיוקרתית Clio Awards הנערכת בניו יורק. ריבן הוזמן על ידי מארגני התחרות לשפוט בקטגוריית הפרינט והחוצות. בעבר שפט ריבן בתחרות הפרסום יורובסט שנערכה בפורטוגל. 

תחרות הפרסום Clio Awards היא מהוותיקות בתעשיית הפרסום העולמית. היא נוסדה ב-1959 כדי להעניק במה להישגים יוצאי דופן התחום הפרסום. מעבר לשופטים הבכירים המכהנים כיושבי הראש בקטגוריות השונות, התחרות כוללת פאנל של למעלה מ-100 שופטים מסביב לעולם, המורכב מבכירי אנשי הקריאייטיב מרשתות הפרסום השונות והסוכנויות העצמאיות.

הליך השיפוט בתחרות מורכב ממספר שלבים, כאשר הסטטיסטיקה של התחרות מלמדת על כך שרק כ-20% מסך ההגשות (למעלה מ-20 אלף הגשות מרחבי העולם) עוברות את 2 השלבים הראשונים ומתחרות על אחד הפרסים: זהב, כסף, ארד או פיינליסט. רק פחות מ-5% מהעבודות זוכות לבסוף באחד מן הפרסים, כאשר 1% בלבד מהעבודות מצליחות לגרוף את הזהב הנחשק. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הישגי העבר של משרדי הפרסום הישראליים בתחרות כוללים זכייה של גיתם BBDO בארד ב-2013 עבור המהלך לאופל קורסה. ב-2010 היה זה שלמור אבנון עמיחי y&r ישראל שגרף לא פחות מ-4 פרסים בתחרות - 3 עבור מהלך SDIA ואחד עבור קיר הטיפוס לקלירקס. לפני כן ב-2008, באחד משיאי הקריאייטיב של המשרד זכה שלמור אבנון עמיחי בפרס הזהב בתחרות עבור מהלך הדממת האינטרנט ליום השנה לחטיפת חיילי צה"ל בלבנון. מאחורי המהלך עמד ערן גפן ששימש בזמנו כראש מערך הדיגיטל של המשרד. ב-2011 זכה המשרד בפרס הברונזה בתחרות עבור המכירה הפומבית של הנשים בדיזינגוף סנטר - מהלך שהופק עבור המטה למאבק בסחר בנשים. משרד נוסף שמחזיק על מדפיו את פרס ה-CLIO הוא שמעוני פינקלשטיין ברקי שזכה בארד ב-2010 עבור התערוכה האינטראקטיבית ל-LG Five. 

תחרות הפרסום כוללת 20 קטגוריות, ביניהן חדשנות, אינטגרייטד, עיצוב, דיגיטל, פרינט, חוצות, סושיאל, PR, תוכן ממותג ועוד. מחירי ההגשות לתחרות שפתוחה להגשות עד ה-3 באפריל נעים בין 150 דולר - ההגשה הזולה ביותר עבור סטודנטים ל-1,000 דולר עבור תוכן ממותג ובידור ממותג, חדשנות ואינטגרייטד.  

בשנה שעברה היה זה ג'רי סיינפלד שגנב את ההצגה בתחרות ה-Clio. הסטנדאפיסט המפורסם וכוכב הסדרה הקומית המצליחה בהסטוריה 'סיינפלד' - זכה בקליו של כבוד עבור הישגיו במהלך הקריירה ועלה לנאום בפני באי הכנס. הדברים הכנים והמצחיקים שאמר סיינפלד על פרסום הפכו עוד באותו ערב לאחד מהרגעים ההסטוריים של הענף.  
 
ג'רי סיינפלד מלכלך ומצחיק

תגובות לכתבה(7):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כיף לשמוע
    אנונימי 05/03/2015 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים הקריאייטיביים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
  • 4.
    טל ריבן המלך!
    אורטל 01/03/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי אנושי, הכי חמוד, הכי מוכשר! אין עליו!
    סגור
  • 3.
    מתה עליך (ל"ת)
    עטרה בילר 26/02/2015 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שייסע ולא יחזור לעולם (ל"ת)
    חדד 26/02/2015 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שועל
    צח 26/02/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כריש
    סגור
  • טען עוד
  • למה ככה לטמף? (ל"ת)
    שולי 26/02/2015 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אלירן 26/02/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחירה ראויה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות