לצד הבחירה בריטה - רויאלטי מעבירה את תקציב הפרסום לחברון זלצמן
לצד הרענון בגזרת הפרזנטורית של רשת התכשיטים ROYALTY והמעבר ממירי בוהדנה לזמרת ריטה, תקציב הפרסום של הרשת מחליף ידיים ועושה את דרכו מספי שקד שטיפל בו בשנים האחרונות לידי חברון זלצמן - כך נודע לאייס. למעשה, התקציב שב לחברון זלצמן לאחר שהמשרד טיפל בו ב-2011.
בשנים האחרונות מאז פרש משותפות במשרד הפרסום דרורי-שלומי-שקד, ספי שקד החל לטפל במספר לקוחות ופרויקטים באופן עצמאי. בין השאר טיפל ברויאלטי באופן שכזה. מהמחצית השנייה של 2014, אז החל שקד לעבוד עם מספר לקוחות בינלאומיים, הוא הפסיק לעבוד, בהדרגה, עם רויאלטי. בתחילת השנה הם פנו אליו שוב אך שקד כבר מונה למנהל קמפיין הפרסום של ש"ס ורשת התכשיטים נאלצה לגשש אחר פרטנר חדש.
לדברי מנהל השיווק, שוביאל פלח: "מצאנו בחברון זלצמן שותפים קריאטיביים שהטיבו לבטא ולהציג בפנינו את האבולוציה הבאה של המותג, עם בחירתה של ריטה עומדים בפנינו אתגרים גדולים ומרגשים ואני בטוח שיחד עם משרד הפרסום נהפוך את המותג לנחשק יותר בקרב קהלים רחבים יותר".
מאחורי המהלך של החלפת בוהדנה בריטה עומדת אשת יחסי הציבור של רשת התכשיטים - שרי ישראלי שמנהלת גם את יחסי הציבור של ריטה ולמעשה חיברה בין 2 לקוחותיה לטובת המהלך.
חברון זלצמן יהיו אחראים על השפה החדשה והמיתוג של הרשת. ריטה כאמור, נבחרה להוביל את הקמפיין שיעלה כבר באפריל הקרוב, עם השקת קולקציית אביב?קיץ 2015, ויכלול סרטון פרסומת ומודעות בעיתונים ובאינטרנט. תקציב הפרסום של הרשת ל־2015, צפוי לעמוד על כ־7.5 מיליון שקל, זאת לעומת 6.5 מיליון בשנה החולפת. על פי הערכות, רשת ROYALTY שמונה למעלה מ-50 חנויות בפריסה ארצית, תשלם לריטה שכר שנתי של כ-600 אלף שקלים עבור חוזה הייצוג.
דודי חברון, שותף ומייסד חברון זלצמן: ״אנו גאים לקבל למשרד את רשת התכשיטים והשעונים הגדולה ביותר בארץ. אני מודה להנהלת הרשת שמצאה בנו ראויים ואני מתרגש באופן אישי לעבוד עם ריטה, הפרזנטורית החדשה של רויאלטי".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
11.חברון חכול להיות במאי סרטי אימה .לא פרסומאי (ל"ת)קמפיין 13/04/2015 22:49הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.איזה סרט מטומטם עשו מריטה ערפדשקדיה 05/04/2015 22:48הגב לתגובה זו0 0חברון זלצמן.שרפו כספים לזיו הרס את אלטמן ועכשיו את רויאלטי.ממש טייחיםסגור
-
9.איזה סרט נוראי היה בוהדנה מול המראהמוטי 01/03/2015 23:53הגב לתגובה זו0 0טוב שעברו משרדסגור
-
8.משהו טוב קורה בחברון זלצמן שביט (ל"ת)דוד 01/03/2015 19:31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.האמת היא שאנונימי 01/03/2015 17:42הגב לתגובה זו0 0הרבה אנשים מגיבים סתם. מלכלכים על ספי, טוענים שעובדי המשרד אחראים לתגובות ולא מבינים, כן שביט גם אתה, שאפשר לפעמים לפרגן למשהו טוב. וזה משהו טוב מה שקורה שם. התפתחות, התקדמות, עבודה יסודית והישגיות מביאים לתוצאות. ריטה היא רק קצה הקרחון. רואילטי זו רק סנונית מהראשונות. עוד יקרו שם המון דברים. כשתקראו על אייל ברקוביץ כפרזנטור של פעמית סטור, תזכרו איפה קראתם על זה בפעם הראשונה. כשתגלו שמאחורי הקריאייטיב שם עומדי, (עדיין בצל לפני החשיפה הגדולה של השינוי שקורה שם) טאלנטים מהבולטים בענף תזכרו מי גילה לכם את זה. העובדות ידברו בעד עצמן בקרוב מאדסגור
- טען עוד
-
6.מאז שעזבתישביט 01/03/2015 16:21הגב לתגובה זו0 0הם מביאים הרבה עבודה. אבל מי תכלס עושה אותה? רב והתגובות פה זה של עובדי המשרד הכל או שיש משהו אותנטי ?סגור
-
אני אותנטית (ל"ת)מאדים 01/03/2015 23:56הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.תותחים! פשוט אלופים (ל"ת)דנידין 01/03/2015 14:28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.כיף לשמועאנונימי 01/03/2015 14:16הגב לתגובה זו0 0אני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים הקריאייטיביים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור
-
3.שיחקו אותה: גם בבחירת משרד וגם עם ריטה (ל"ת)ליאת 01/03/2015 14:06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.ספילה ?הדרית גולדמנית 01/03/2015 14:05הגב לתגובה זו0 0לאן הגענו שאפילו שעונים ספי לא מצליח יותר למכור...כך חולפת תהילת עולםסגור
-
תהילת עולם? יותר כמו בלון נפוחדרורית שלומית 02/03/2015 11:24הגב לתגובה זו0 0משני ג'וינטים בענבר מרחב ו40 שניות בדרורי שלומי לא בונים קריירה. לא נורא שקדון, זה סופו של כל בלוןסגור
-
1.ספי מי?לא ברור בכלל 01/03/2015 13:28הגב לתגובה זו0 0הוא בכלל עוד חי?סגור