
מודעת דג הזהב של גיתם לאורביט נבחרה למודעת השבוע ב-Archive
תחרות דג הזהב של שוקן ממשיכה לשמש כפלטפרומה לתצוגות התכלית של משרדי הפרסום בישראל. העובדים שמנסים להשיג את הכרטיסים הנחשקים לשבוע בקאן (המוענקים לצוות הזוכה בתחרות) מוציאים מעצמם את המיטב מדי שנה ומגיעים להישגים נוספים בעקיפין. אחד מהם הוא הכניסה המכובדת למגזין הפרסום היוקרתי luerzers archive כפי שעשה גיתם BBDO.
מודעה של גיתם עבור מותג המסטיקים Orbit נבחרה למודעה הטובה ביותר השבוע על פי מגזין הפרסום. במודעה שעוצבה במסגרת דג הזהב, מופיעה תמונה לילית אופיינית של לאס וגאס שבה נראים המלונות על שלטיהם המוארים בנורות ניאון. במקום שמות המלונות ובתי הקזינו השלטים מציגים שמות ותמונות של מאכלים כגון בצל, כדורי בשר, עוף, גבינה, שום, ברוקולי ועוד.
בחזית התמונה מופיעה האמרה המפורסמת שהפכה למזוהה ביותר עם וגאס, בשינוי קל: What happens at lunch, stays at lunch - "מה שקורה בארוחת צהריים נשאר בארוחת צהריים", במקום המשפט המקורי: "מה שקורה בווגאס, נשאר בווגאס".
מגזין הפרסום luerzers archive מתפרסם חת לחודשיים ובכל שבוע בוחר במודעה אחת הזוכה לתואר מודעת השבוע שעולה לאתר המגזין. במגזין עצמו מתפרסמות מודעות נוספות מכל רחבי העולם.
קרדיטים: שני גרשי, דני יעקובוביץ', אהרל'ה קידרון, שירה שייביץ, עודד נדיר, אלכס מליק-אדמוב, אריאל ויתקון, תום האן.
- 8.04/03/2015 10:50הגב לתגובה זוישר כח לצוות בגיתם, יופי של מודעה
- 7.אחלה!!!!! (ל"ת)אחת 03/03/2015 14:32הגב לתגובה זו
- 6.שירי 03/03/2015 12:54הגב לתגובה זומודעה "מזיעה"
- 5.מודעה מהממת (ל"ת)ברכץ 02/03/2015 18:41הגב לתגובה זו
- 4.אבל 02/03/2015 16:43הגב לתגובה זואבל כבר הייתה מודעה כזאת. היא לא מקורית.
- 3.איוב 02/03/2015 16:41הגב לתגובה זואבל מודעה כזו כבר הייתה (ולא פעם אחת) - http://www.coloribus.com/adsarchive/prints/berlitz-language-school-chinatown-6819255/
- 2.תנחומי 02/03/2015 15:15הגב לתגובה זואבל כבר עשו כמה מודעות כאלה. הנה אחת מהן - http://www.coloribus.com/adsarchive/prints/berlitz-language-school-chinatown-6819255/
- 1.אלירן 02/03/2015 15:02הגב לתגובה זוובמיוחד לשירה ועודד התותחים