ברוקנר יער לוי מתחזק בלובינסקי: יקבל את תקציב סיטרואן; MG ו-DS בזרמון

משרד הפרסום שמטפל בשנים האחרונות בפג'ו מקבל לידיו את תקציב סיטרואן שעובר אליו מפוקס גורן גלעדי. זרמון יטפל גם בחברת הבת פריים ליס
 | 
telegram
(2)

משרד הפרסום ברוקנר יער לוי מחזק את מעמדו בקבוצת לובינסקי. המשרד, בבעלותם של טל ברוקנר, עופר יער ויורם לוי, מטפל בשנים האחרונות במותג הרכב פג'ו מקבוצת לובינסקי וכעת יקבל לידיו גם את הטיפול במותג הרכב סיטרואן שיעבור אליו מפוקס גורן גלעדי לאחר שטופל בו ב-3 השנים האחרונות.

השינוי במערך הפרסום של לובינסקי הוא פועל יוצא של הרה-ארגון שעוברת הקבוצה מאז כניסתו של אבי צור לתפקיד המנכ"ל. במסגרת זו נערכו בחברה שינויים פרסונליים בשדרת הניהול וכן גם במערך הפרסום והספקים האחרים. 

המשרד השני שנמצא במערך הפרסום של קבוצת לובינסקי - זרמון DDB, מרוויח אף הוא מהארגון מחדש ויקבל לידיו את מותג הרכב MG, מותג היוקרה של סיטרואן - DS, וחברת הבת של לובינסקי - פריים ליס שתקציבה טופל בברוקנר יער לוי. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב סיטרואן עמד ב-2014 על 11.2 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל מדובר בכ-16 מיליון שקלים שיוכלו להפוך את 2015 למתוקה מאוד עבור ברוקנר יער לוי. תקציב הפרסום של פריים ליס עמד ב-2014 על כמיליון שקלים (בפועל) לפי יפעת בקרת פרסום. 

אבי צור: "כחלק מתהליך אסטרטגי רוחבי אנו משפרים ומייעלים את מערך העבודה שלנו פנימה ומול הספקים ורוצים להודות לפוקס גורן גלעדי על הליווי המקצועי במותג סיטרואן בשנים האחרונות".


תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד! מגיע להם. (ל"ת)
    אביב 04/03/2015 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כיף לשמוע
    אנונימי 04/03/2015 02:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים הקריאייטיביים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות