פונים לישראלים: מובילאיי תשקיע 20 מיליון ש' בפרסום באמצעות בורודה קפלן
משרד הפרסום בורודה קפלן זכה בתקציב הפרסום של ענקית הטכנולוגיה מובילאיי. על פי הערכות תקציב הפרסום של החברה המפתחת מערכות התרעה מתקדמות לכלי רכב, יעמוד השנה על כ-20 מיליון שקלים, וזאת לאחר שעד כה לא פרסמה החברה בישראל.
הסיבה לפרסום היא תקנה חדשה של משרד התחבורה שמאפשר לרוכשי מכוניות חדשות להתקין מערכות התרעה בחינם עם רכישת המכונית. בקמפיין שיעלה בורודה-קפלן בטלוויזיה, דיגיטל ושלטי חוצות, בכיכובו של הסטנדאפיסט ישראל קטורזה, תודגש סוגיה זו.
חברת מובילאיי היא החברה הישראלית הראשונה שפרצה דרך אצל יצרני הרכב בעולם, ומספקת נכון להיום ל-90% מיצרניות הרכב - בהן וולוו, מזדה וב.מ.וו - טכנולוגיה למניעת תאונות דרכים. החברה מעסיקה למעלה מ-450 עובדים, מרביתם מהנדסים ואנשי מחקר פיתוח בירושלים.
בחודש אוגוסט 2014 הונפקה החברה בוול סטריט כאשר את המהלך ליווה גיוס מוצלח של 890 מיליון דולר, שהפך את מובילאיי להנפקה הישראלית המוצלחת בכל הזמנים ולחברה הישראלית החמישית בגודלה בבורסה האמריקאית.
ניסו מויאל, מנהל השיווק הגלובלי של החברה, מסר היום כי "מובילאיי היא המובילה העולמית בתחום מערכות למניעת תאונות דרכים, חשוב לנו כחברה ישראלית שגם הנהגים הישראלים יהנו מהטכנולוגיה שלנו והיום זה מתאפשר בזכות תקנות מתקדמות במשרד התחבורה המאפשרות לכל נהג לדרוש שתתוקן מערכת מובילאיי ברכבו ברכישת רכב חדש ללא עלות".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.פרסמו הרבה, תבדקו ביפעת (ל"ת)גבי 09/03/2015 13:34הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מובילאיי דווקא העלו קמפיין בישראלארמסטרונג 09/03/2015 13:17הגב לתגובה זו0 0עם בורודה קפלן בשנת 2011, TV שילוט ומודעות, אז עם הפרזנטור אברי גלעד (שגם קיבל אחוזים בחברה). שבורודה קפלן ימשיכו לעשות את מה שהם טובים בו - פרזנטוריםסגור