פונים לישראלים: מובילאיי תשקיע 20 מיליון ש' בפרסום באמצעות בורודה קפלן

החברה שמפתחת מערכות התרעה לכלי רכב והונפקה בוול סטריט, תדגיש בקמפיין את התקנה החדשה להתקנה חינמית של המערכת במכוניות חדשות
 | 
telegram
(2)

משרד הפרסום בורודה קפלן זכה בתקציב הפרסום של ענקית הטכנולוגיה מובילאיי. על פי הערכות תקציב הפרסום של החברה המפתחת מערכות התרעה מתקדמות לכלי רכב, יעמוד השנה על כ-20 מיליון שקלים, וזאת לאחר שעד כה לא פרסמה החברה בישראל.

הסיבה לפרסום היא תקנה חדשה של משרד התחבורה שמאפשר לרוכשי מכוניות חדשות להתקין מערכות התרעה בחינם עם רכישת המכונית. בקמפיין שיעלה בורודה-קפלן בטלוויזיה, דיגיטל ושלטי חוצות, בכיכובו של הסטנדאפיסט ישראל קטורזה, תודגש סוגיה זו.

חברת מובילאיי היא החברה הישראלית הראשונה שפרצה דרך אצל יצרני הרכב בעולם, ומספקת נכון להיום ל-90% מיצרניות הרכב - בהן וולוו, מזדה וב.מ.וו - טכנולוגיה למניעת תאונות דרכים. החברה מעסיקה למעלה מ-450 עובדים, מרביתם מהנדסים ואנשי מחקר פיתוח בירושלים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בחודש אוגוסט 2014 הונפקה החברה בוול סטריט כאשר את המהלך ליווה גיוס מוצלח של 890 מיליון דולר, שהפך את מובילאיי להנפקה הישראלית המוצלחת בכל הזמנים ולחברה הישראלית החמישית בגודלה בבורסה האמריקאית.

ניסו מויאל, מנהל השיווק הגלובלי של החברה, מסר היום כי "מובילאיי היא המובילה העולמית בתחום מערכות למניעת תאונות דרכים, חשוב לנו כחברה ישראלית שגם הנהגים הישראלים יהנו מהטכנולוגיה שלנו והיום זה מתאפשר בזכות תקנות מתקדמות במשרד התחבורה המאפשרות לכל נהג לדרוש שתתוקן מערכת מובילאיי ברכבו ברכישת רכב חדש ללא עלות".

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרסמו הרבה, תבדקו ביפעת (ל"ת)
    גבי 09/03/2015 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מובילאיי דווקא העלו קמפיין בישראל
    ארמסטרונג 09/03/2015 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם בורודה קפלן בשנת 2011, TV שילוט ומודעות, אז עם הפרזנטור אברי גלעד (שגם קיבל אחוזים בחברה). שבורודה קפלן ימשיכו לעשות את מה שהם טובים בו - פרזנטורים
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות