פייסבוק מגייסת: "עד סוף השנה הצוות של השוק הישראלי ימנה 30 עובדים"

הצוות מונה כיום 20 עובדים ויגדל ל-30. עוד מגייסת החברה עובדים למרכז הפיתוח של החברה תחת רואי טיגר כשהיעד הוא הגדלת כח האדם ב-50%
 | 
telegram

הבוקר (יום א') קיימה פייסבוק ישראל מפגש עיתונאים (לא שכיח, בהתחשב בתדירות שבה פייסבוק עורכת מפגשים שכאלו) שבו התייחסה למספר נושאים. המפגש שנערך במשרד החברה ברחוב רוטשילד בתל אביב, היה בנוכחות עדי סופר תאני, מנכ"ל פייסבוק ישראל ורואי טיגר, מנכ”ל מרכז הפיתוח הישראלי.

<

על פי נתוני החברה, ישנם כיום 4 מיליון משתמשים פעילים בפייסבוק ישראל, כשהנתון הבולט הוא ש-3.5 מיליון מהם פעילים ברשת החברתית באמצעות המובייל. 3 מיליון ישראלים נכנסים מדי יום לפייסבוק.

לדברי סופר תאני, "המשימה הראשונה שלנו היתה להקים את האופרציה, תהליך שכלל גיוס עובדים....". לדבריה "הצוות המוקדש לשוק הישראלי מונה כיום כ-20 עובדים, חלקם יושבים במטה החברה בדאבלין. עד סוף השנה ימנה הצוות כ-30 עובדים, כאשר החברה שואפת לגייס את הטובים ביותר בתחומי קריאייטיב, פיתוח עסקי טכנולוגי ואנשי פרסום". 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

סופר תאני אמרה עוד כי החברה התמקדה ב"יצירת תהליכי עבודה מסודרים בעבודה מצד אחד מול השוק ומצד שני מול המטה הגלובלי, ובניית פתרונות לצרכים המיוחדים של השוק. אחת הדוגמאות הבולטות לכך היא הקמת ה-GYM, אופרציה להכשרת הגורמים הרלוונטיים בקרב השותפים שלנו לשימוש בכלים ובפלטפורמה של פייסבוק, בין אם מדובר בעסקים, משרדי פרסום, גופים ציבוריים וכיו"ב. הקמנו את ה-GYM לאחר שזיהינו ביקושים מאוד גדולים בקרבם. ה-GYM הוא רעיון ייחודי של צוות פייסבוק ישראל ואני מאמינה שמדינות נוספות בעולם יאמצו אותו".

על מאפייני השוק הישראלי אומרת סופר-תאני: "זיהינו בשוק הישראלי מנעד רחב מאוד של עסקים וארגונים עם צרכים שונים, כאשר בקצה האחד יש את הסטארט-אפים שהם אלופים באימוץ אינטרנט ובטכנולוגיה, מבינים פרמורמנס, שיווק ואנליזה - ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בתחום הפרפורמנס והשימוש בטכנולוגיה כבסיס לשיווק והפצה ותעשיית האד-טק כאן היא מהחזקות בעולם. יש בישראל היום למעלה מ-1500 סטאטאפים בישראל בתחום האינטרנט. הסטארטאפים הישראלים מבססים את הצמיחה שלהם על היכולות הללו אבל זה לא מספיק. האתגר של רבים מהם, שלרוב לא באו מרקע של חברות צרכניות, היא לדעת גם לבנות מותג כדי לבלוט על-פני כל המתחרים. מנגד ישנם המותגים הגדולים שיודעים כמובן לבנות מותגים, לאפיין לקוחות וצרכים אבל לא בהכרח יודעים לדבר את השפה החדשה של שיווק אישי ורלוונטי להמונים".

רואי טיגר, מנכ"ל מרכז הפיתוח הישראלי אמר: "מרכז הפיתוח נוסד על בסיס חברת אונאבו שנרכשה על-ידי פייסבוק בשנת 2013. מאז עסקת הרכישה פייסבוק המשיכה להשקיע במרכז הישראלי ובשנה האחרונה הכפלנו את מספר העובדים, כאשר כיום ישנם 55 במרכז הפיתוח, בהם מהנדסים, מנהלי מוצרים ,מעצבים ועוד. עד סוף השנה מספר העובדים במרכז הפיתוח יגדל ב-50% נוספים. הצוות כאן מעורב בפרויקטים חשובים ביותר של החברה המשפיעים ברמה גלובאלית ואנו עובדים בשיתוף מלא עם הצוותים במנלו פארק".

במסגרת תפקידו טיגר מוביל את פעילות הפיתוח של פייסבוק בארץ. תחתיו פועל צוות מפתחים רחב ומגוון העובד הן באופן עצמאי והן מול המטה המרכזי של פייסבוק במנלו פארק. למעשה, טיגר ושאר הצוות כפופים באופן ישיר למטה למנלו פארק על מנת לייצר ולשמר את החיבור לליבת הפעילות של החברה. טיגר, שייסד את אונבו בשנת 2010 מונה לתפקיד לאחר שרכשה פייסבוק את חברת אונבו בשנת 2013, מהלך שגם הביא לפתיחתו של מרכז הפיתוח של פייסבוק בישראל.

טיגר ציין עוד כי החברה עובדת כרגע על מספר פרויקטים, ביניהם: internet.org שנועד לסייע לכ-5 מיליארד אנשים בעולם שעדיין אינם מחוברים לאינטרנט. לדבריו "באמצעות אפליקציית Internet.org כבר יותר מ-500 מיליון איש ב-6 מדינות שונות נהנים כיום מגישה למידע על בריאות, תעסוקה ושירותים ללא כל תשלום. 7 מיליון אנשים נהנו בפעם הראשונה בחייהם מגישה לאינטרנט במובייל".

עוד הוא חשף כי לאחרונה החל הצוות הישראלי להוביל פיתוח של פרויקט נוסף בשם Safety check, יישום המאפשר לאנשים להודיע במהירות על מצבם בעת אסון, כגון רעידת אדמה, שיטפונות ואף הופעל החודש בהוריקן "פאם" באסיה פסיפיק. 

 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות