
מסתמן: חלק הדיגיטל בתקציב הפרסום של סימילאק יועבר לראובני פרידן
עוד ביס מהעוגה: בתום מכרז בן מספר חודשים, כפי שנחשף באייס, חברת סימילאק מבית אבוט בחרה בראובני פרידן לטיפול בנתח הדיגיטל של המותג - כך נודע לאייס.
ראובני פרידן מטפל בחלק האופליין של התקציב מזה כשנתיים לאחר שזכה במכרז כשהתמודד עליו מול שלמור אבנון עמיחי y&r ישראל. בתקופה זו חלק הדיגיטל של התקציב לא טופל בידי המשרד ונוהל על ידי Q דיגיטל. סבב הפגישות של סימילאק, כחלק מתהליך דו שלבי שניהלה החברה כלל פגישות עם לפחות 5 משרדים, חלקם סוכנויות דיגיטל מתמחות, ולאחר מכן בדיקה של היכולות של כל מועמד. לאייס נודע כי העברת חלק הדיגיטל לידי ראובני פרידן כמעט וודאית, ובמידה ולא יהיה שינוי של הרגע האחרון, התקציב שצפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים, יועבר אליו בימים הקרובים. בסימילאק ציינו בפני אייס כי טרם התקבלה ההחלטה הסופית בעניין. בראובני פרידן סירבו להגיב.
- 7.אורן 24/03/2015 08:48הגב לתגובה זומתי כבר יעלמו מהעולם מנהלי השיווק של העולם הישן שבוחרים משרדי פרסום של פעם. ראובני דיגיטל ממש מצחיק
- 6.פאטט 23/03/2015 18:33הגב לתגובה זועבדת גרוע - הלכו סה לה וי
- 5.צחי 23/03/2015 16:58הגב לתגובה זויוניון + ראובני יעשו קופה על חשבון סימילאק מהלך "חכם "
- 4.דימאג'יו 23/03/2015 16:24הגב לתגובה זואני עובד באחד האתרים הגדולים , עבדנו עם Q וסימילאק שנים , וממש מתבאס לשמוע את זה. Q לקחו את המותג הזה מ0 ל 100 בצורה מעוררת כבוד. עכשיו משרד הפרסום ראובני שלא מבין דיגיטל, יפזר ערפל , ויחזיר אותם שנות דור אחורה לטלויזיה וכל מיני שטויות שלא עובדות אבל עולות הרבה כסף, או במקרה הטוב יעשו להם גוגל ופייסבוק. חבל... טוב הכל פוליטי נו
- 3.23/03/2015 15:04הגב לתגובה זואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 2.Dman 23/03/2015 13:16הגב לתגובה זוהגיע הזמן למשרד ברמה של המותג, בושה מה שעשו להם צ'כנובר וQ
- 1.רק חבל שאין לראובני פרידן דיגיטל (ל"ת)יואב 23/03/2015 12:54הגב לתגובה זו