
צילום: צילום מסך
TV
רובה עם הסטוריה וקונדום עם טכנולוגיה: 3 מהלכי פרסום מדוברים מרחבי העולם
מנהל הקריאייטיב דיגיטל בגליקמן נטלר סמסונוב על 3 מהלכים שתפסו כותרות. אמריקאים מצטיידים בנשק, אבל לכל רובה יש הסטוריה וזה מבהיל
נתחיל איך לא, בסקס...חברת הקונדומים דורקס, שיצרה לפני שנה קמפיין שבמסגרתו יכלו בני זוג לגעת אחד בשנייה, ע”י חיישנים מיוחדים, התחברה שוב לתופעת ההיי טק בפרסום ויצרה קמפיין מיוחד במינו. החברה קראה לזוגות צעירים שרצו לפלפל את היחסי המין שלהם והזמינה אותם להשתתף בניסוי שהבטיח להם שדרוג מיידי של יחסי המין, באמצעי לא אחר מאשר המובייל שלהם. לא, לא מדובר ברטט...החברה טוענת שבאמצעות אמצעים טכנולוגיים הקיימים כיום במובייל ניתן להפוך את חיי המין של בני הזוג למדהימים. נשמע מפתיע? חכו שתראו את הסרט עצמו...
דורקס
- 2.יופי של טור...רוצים עוד (ל"ת)אייל 24/03/2015 17:58הגב לתגובה זו
- 1.לינה 23/03/2015 15:39הגב לתגובה זואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.