הפרסום ברדיו עובד? על ההשפעה בין קמפיין ברדיו לרכישת מוצרים או שירותים
אחד התשדירים המוכרים ברדיו הישראלי הוא "הפרסום ברדיו עובד", לעידוד הפרסום ברשתות קול ישראל. סקר של מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה עבור כנס הרדיו "FM קולטים את העתיד" שיתקיים מחר (יום ג') במרכז הבינתחומי הרצליה, חושף נתונים שלא מתיישבים במיוחד עם אותו סלוגן.
על פי הסקר עולה כי 15.4% מהמאזינים לרדיו רכשו מוצר אחד לפחות בשנה האחרונה, בעקבות פרסום ברדיו, בעוד ש-84.6% לא עשו זאת השנה. מתוך ה-15.4%, 2.% רכשו מוצר אחד, ואילו 7% רכשו 4 פעמים ויותר. מספר המאזינים שרכשו מוצר או שרות בשנה האחרונה בעקבות פרסום ברדיו עומד על 636,700 איש ומספר הרכישות הממוצע לרוכש השנה עומד על 3.58.
הסקר שבוצע ב-10 הימים האחרונים כולל פניה ל-500 משקי בית. הסקר יוצג בכנס הרדיו שיתקיים זו השנה הרביעית ויעסוק בעתיד הרדיו, באתגרים ובטכנולוגיות עדכניות ובמפגש בין האקדמיה לבכירי התעשייה המקומית והעולמית.
במהלך הכנס יוצגו עוד עמדת הציבור לגבי הבאת עמדה פוליטית של שדרנים, פרשנים ועיתונאים בימים שלפני הבחירות, ואיזה אמצעי תקשורת הוא האובייקטיבי ביותר.
- 3.גאוקארטוגראפיה ידועים באיכות ובאמינות. (ל"ת)מינה וקמיל ומנו 23/03/2015 20:45הגב לתגובה זו
- 2.מישו 23/03/2015 15:04הגב לתגובה זוועוד לא פגשתי מישהו שהיה מוכן להודות שקנה משהו בעקבות פרסום. (ואם תשאל את יוצאי בריה"מ, הם יגדילו ויאמרו שבעקבות פרסום הם זרקו מהבית מוצר שכבר קנו קודם לכן)
- 1.דני 23/03/2015 14:17הגב לתגובה זוהכל תלוי בתקציב הפרסום אם תפרסם בתקציב של 400K וצפונה יעבוד ( הכל יחסי ) ואם לא ייכשל בכל מקרה בתקציב הזה ניתן לפרסם בכל הרדיו האיזורי וגם באינטרנט או טלווזיה ככה שזה שאלה של כדאיות יעבוד או לא?