מבוטחים ב-30 מיליון שקל: ראובני פרידן זכה במכרז על תקציב הפרסום של AIG
לאחר מספר חודשים של מכרז על תקציב הפרסום של AIG - אחד מהגדולים בישראל - ראובני פרידן הוא הזוכה הגדול, למרות שהחוזה בין הצדדים טרם נחתם סופית. עם זאת, ההחלטה כבר התקבלה בסוף השבוע האחרון.
על המכרז התמודדו השחקנים הגדולים של הענף: גיתם BBDO, יהושע TBWA, אדלר חומסקי ומקאן תל אביב שהחזיק בתקציב בשנתיים האחרונות מאז שעבר אליו ממשרד הפרסום LEAD, מקבוצת אדלר חומסקי. ולא בכדי, תקציב הפרסום של השלוחה הישראלית של תאגיד הביטוח הבינלאומי צפוי לעמוד על יותר מ-30 מיליון שקל בשנה - שווה ערך ל-2 או 3 תקציבים גדולים במונחים ישראליים ותוספת שתופיע בשורה התחתונה של מאזן הרווח השנתי. מעבר לכך, מדובר בחברה שהנוכחות הטלוויזיונית שלה בולטת מאוד - מה שקוסם לפרסומאים ומשרדי פרסום המשוועים להזדמנות להציג את יכולתם.
גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של AIG אמר: "אנחנו מודים לריצ'י האנטר ולצוות הנפלא של מקאן על תקופה יפה ושותפות אמיתית. אנחנו נפרדים עם המון הערכה הדדית. אני מלא אמונה שמשרד הפרסום החדש שילווה אותנו מעתה, ראובני פרידן, יהווה שותף אמיתי שיסייע לנו לשמור על מעמדנו כחברת ביטוח מובילה, להשיג את היעדים שהצבנו לעצמנו ולהתמודד עם האתגרים הרבים העומדים לפתחנו".
כזכור, לפני כחודש החליטה חברת יוניליבר להיפרד ממשרד הפרסום ראובני פרידן לאחר עשור של פעילות משותפת. המשרד שהיה חלק מטריו שכולל את מקאן ובאומן שילם את מחיר ההתייעלות ביוניליבר ואיבד את חלקו שעמד על נתח של 6 מיליון שקלים. כעת, יוניליבר היא רק זכרון לא משמעותי ומכה קלה בכנף לעומת הפיצוי שזיו קורן וניב חורש, המנכ"לים המשותפים של המשרד ארגנו עבור המשרד.
מנגד, במקאן תל אביב מדובר ביום לא נעים בלשון המעטה. מעבר לאובדן הנתח הכספי המשמעותי מדובר בפגיעה מוראלית במשרד הגדול בישראל, שמאבד תוך שנה וחצי בלבד את אחד מתקציביו הגדולים והמשמעותיים. מקאן אף ניסה את כוחו במכרז הנוכחי אך ללא הועיל. בשנה וחצי שהתקציב שהה במקאן הוביל את הקמפיין ערן זרחוביץ' בדמות הלאמה תחת הקונספט של ביטוח בהתאמה אישית. הקמפיין התמקד ביכולותיו הקומיות של הכוכב הלוהט ביותר בישראל אך נראה שב-AIG לא שבעו רצון מהתוצאות.
ביטוח בהתאמה אישית. ערן זרחוביץ'/ מקאן תל אביב
כעת נראה, כי המשמעות המיידית של אובדן תקציב AIG תחייב את מקאן להתייעלות שתוביל לקיצוץ בכח האדם, כפי שנחשף לפני כחודש וחצי באמצעות מייל פנימי שהועבר לגורמי הנהלה במקאן.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
15.AIG גיל שגיבטליה 30/03/2015 18:47הגב לתגובה זו0 1גיל שגיב משכמו ומעלה. אדם מבריק ונכס לכל חברה. בהצלחה !סגור
-
חחחחחחחח מדובר באפס מאופס 31/03/2015 09:58הגב לתגובה זו0 0איש קטן עם זין עוד יותר קטןסגור
-
14.מישהו מוכן להסביר לי איךמשתאה 29/03/2015 20:24הגב לתגובה זו0 0הם עושים את זה? מכרז אחרי מכרזסגור
-
זה פשוט מאודאנונימי 30/03/2015 14:54הגב לתגובה זו0 0מנהלי מותג ואנשי שיווק לא אינטלגינטים שלא רוצים להסתבך מחפשים משרד שלא יתיש אותם בקריאייטיב. ראובני פרידן הוא בית חם למוגבלים. הם לא מחפשים אנשי רעיונות הם מחפשים ביצועיסטים שמתייחסים לטלוויזיה ולעמוד העיתון כמו לוח מודעות ולא יותר. בראובני אפילו לא מנסים לעשות קריאייטיב כך שזה הזיווג המושלם.סגור
-
13.וואלה לא מבין..dude 29/03/2015 15:02הגב לתגובה זו1 0חוץ מהיכולת של אודי לאכול את הראש ללקוחות שלו ואז להוציא תקציבים ,באמת באמת שאני לא מבין מה יש במשרד הזה !! ?לא יצירתי בכלל ,בנאלי להחריד ,עד כדי כך שכל פעם שיש קמפיין בנאלי ועלוב ברור שהלוגו של ראובני יצוץ . בקיצור בקטע מקצועי לגמרי אתם פח !! ולא אני לא מתחרה וגם לא עובד לשעבר של המשרד ..סגור
- טען עוד
-
לקוח עלוב למשרד עלוב (ל"ת)אנונימי 29/03/2015 16:36הגב לתגובה זו1 0סגור
-
רראובני פרידן. עליבות עליבות עליבות (ל"ת)אנונימי 29/03/2015 16:36הגב לתגובה זו1 0סגור
-
אם אתה לא מתחרה ולא עובד לשעברjo 29/03/2015 16:27הגב לתגובה זו1 0אז למה אתה כל כך ממורמר? לך תטפל בעצמך!סגור
-
לא כל ביקורת היא מרמור.dude 29/03/2015 16:40הגב לתגובה זו1 0ז'דיין...סגור
-
12.בחרתם נכון. ראובני משרד מצוין. בהצלחה (ל"ת)לקוחה מרוצה 29/03/2015 14:23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.גיל שגיבגיא 29/03/2015 14:08הגב לתגובה זו0 0להיכנס לתפקיד סמנכ"ל שיווק ומיד להחליף משרד פרסום זה נוהג בזוי בעיני וכל כך ישראלי. גיל שגיב שהיה 9 שנים סמנכ"ל השיווק של AVIS, ולא השיג שום הישג שאפשר לספר עליו, עבר ל-AIG ומיד החל בתהליך של מכרז שנמשך מספר חודשים. אני חושב שזה מגעיל. זה כמובן לא מפחית מגודל ההישג של ראובני. התקציב הזה יכניס אותם לדעתי לרביעיה הראשונה.סגור
-
גיל שגיביואב 29/03/2015 14:56הגב לתגובה זו0 0גיא - כמי שמכיר את גיל, הן כאדם והן כסמנכ"ל שיווק בעבר ובהווה, אני יכול להגיד לך שאין לך מושג. הבנאדם ראוי, עשה מהפכה באוויס ולדעתי יעשה מהפכה גם ב-AIG.סגור
-
10.הימור בטוחמה למה? 29/03/2015 13:48הגב לתגובה זו1 0ואני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור
-
9.עכשיו גברת אדוןחנה תתחיל לפטר אנשים כנסוחנה ראדו 29/03/2015 13:11הגב לתגובה זו1 0כדאי לה להתחיל לפטר את כל האחיות שלה ואת הבנות שלה שמקבלות שכר עצום במקאן..נפוטיזים זה מחלה אצלה ,בושה וחרפה של התנהלות הגיע הזמן לשלוח אותה הביתה..סגור
-
גל הפיטורים כבר קרה (ל"ת)יאפ 29/03/2015 13:41הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.ברכות לראובני פרידן! משרד מצוין (ל"ת)גידי 29/03/2015 12:07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.אופורטוניזם מהול בחשיבות עצמית...ראובני זה כל כך פאסה 29/03/2015 12:00הגב לתגובה זו1 0ראיתם את הדבר המביך האחרון של טפחות, בית על העץ, פשוט מביך. ניהול קריאטיב חובבני עם פאנצ'ים ילדותיים, לא להאמין!!!סגור
-
6.וכך בא אל סיומו המסע העלוב והמתרפסאנונימי 29/03/2015 11:41הגב לתגובה זו0 0של מה שהיה פעם משרד הפרסום הטוב בישראל. זריקת הרעל של שילוח, שמילא את המזרק בריצ'י, עובדת ביעילות.סגור
-
מה האינטרס שלו לחסל את המשרד? (ל"ת). 29/03/2015 11:55הגב לתגובה זו0 0סגור
-
האינטרס שלו הוא להיפטר מהמשרדאנונימי 29/03/2015 13:04הגב לתגובה זו0 0ריצ'י היה הדבר הכי פשוט למכור לבעלי המניות של IPG. מדבר אנגלית, אף אחד לא מכיר אותו, לא עשה שום דבר יוצא דופן - הכי לא מסוכן. את שילוח לא עניין שהיה מנכ"ל של סופרמרקטים, נתן לו להכתיב ולאנוס את הקריאייטיב וככה זה נראה. שילוח רק רצה את הכסף כמה שיותר מהר מבלי להסתבך יותר מדי. יש לו סקינדו וכל מני משאבות כסף חדשות עכשיו. שילוח כבר לא פרסומאי. אם אי פעם היה בכל. הוא איש עסקים ויגואר 2016 כבר בשלבי ייצור מתקדמיםסגור
-
אתה גאון...אמנון 29/03/2015 14:02הגב לתגובה זו0 0להגיד על אילן שילוח שהוא לא פרסומאי ושאף פעם לא היה פרסומאי מעיד בעיקר על העובדה שאתה אדם מאוד מאוד לא חכם. שילוח היה הפרסומאי הטוב והחכם בישראל והוא כזה גם היום. הוא רק הבין מזמן שהבולשיט הזה של פרסום בטלוויזיה נגמר ולכן עבר לעשות כסף (והרבה) מטכנולוגיה.סגור
-
זה עדיין לא פוסל את מה שאמרתיאנונימי 29/03/2015 14:40הגב לתגובה זו1 0אילן לא פרסומאי גאון - הוא איש עסקים גאון. כל מה שהוא נוגע טס - כולל פרסום, וכל מה שהוא כבר לא נוגע בו, מתרסק - כולל פרסום. כל עוד היד שלו הייתה על הגה הכל עבד. ברגע שמכר את מקאן ונתן לריצ'י לנהוג, אתה רואה מה קרה. וסתם כדי שתהיה בעניינים אילן לא מתעסק בפרסום דיגיטל הוא מתעסק במדיה דיגיטל בדיוק כמו יוניברסל שמתעסקת במדיה לטלוויזיה. בקיצור אתה לא צריך לכעוס אמנון. אין לי שום דבר נגד אהובך אילן. סתם מאוכזב לראות אותו יורק על מה שעבד עליו כל כך טוב סתם כי הגיע משהו חדש. מי אם לא הוא יכל לעשות כמה דברים במקביל. נשיקות.סגור
-
5.מקאן הפך למחסן מדיהאנונימי 29/03/2015 11:33הגב לתגובה זו0 0יוניברסל ימשיכו ליהנות מהכסף. העבודה עצמה במקום אחר.סגור
-
4.המפסיד האמיתילא רלוונטי 29/03/2015 11:31הגב לתגובה זו1 0טל רביב עשה עליהם סיבוב בקריינות לאיזה שנה. באסה בשבילו שזה נגמר :(סגור
-
3.אוי ריצ'יצ'יצ'קס 29/03/2015 11:24הגב לתגובה זו1 0"אנחנו מודים לריצ'י האנטר ולצוות הנפלא של מקאן על תקופה יפה. אני מלא אמונה שמשרד הפרסום החדש שילווה אותנו מעתה, ראובני פרידן, יהווה שותף אמיתי שיסייע לנו לשמור על מעמדנו כחברת ביטוח מובילה.סגור
-
2.מכשלון לכשלוןאבי 29/03/2015 11:16הגב לתגובה זו1 0AIG החברה הכושלת בישראל בבחירת משרד פרסום. תהנו עם המשרד הבינוני שבחרתם.סגור
-
1.ממש סבלו במקאן (ל"ת)לעבור לראובני???? 29/03/2015 11:06הגב לתגובה זו1 0סגור